• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jsv17 skrev 2017-04-05 09:41:59 följande:
    Åh va härligt! Det är ni så värda! Hoppas allt går bra för oss båda två och att vi får våra små decemberbebisar, kommer bli den bästa julafton på länge
    Ja verkligen Hjärta som jag längtar! 
  • Nykär15
    happylife skrev 2017-04-05 12:29:15 följande:
    Jag vet ju det, har tänkt på dig så blev glad imorse när jag såg detta! <3

Mysigt med en liten lussebulle <3
    Mmm helt fantastiskt Hjärta tack igen!
  • Nykär15
    Monet skrev 2017-04-05 14:03:26 följande:

Gjorde ett till test nu på morgonen, svag linje på det med. Är inte ett helt dygn mellan men anar en stegring? Någon mer? Jag är på cykeldag 30 men rätt oregelbunden så vet inte när jag ska ha mens riktigt. Senaste cyklerna har varit på 34 respektive 38 dagar.

Jag ser på båda! Prova ta på em, jag har fått starkare då, Min morgonurin är för utspädd då jag dricker för mycket på kvällarna...
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-04-06 07:01:16 följande:
    Glömde bilden i min iver, haha

Grattis!!

Stenbock7 skrev 2017-04-06 07:18:10 följande:

Positivt eller inte? :/ Nervös! :D

Grattis!!

• Nykär15
    vasg skrev 2017-04-06 11:44:12 följande:
    Var så nervös att jag hade inbillat mig så jag köpte ett annar märke. Trots att jag bara hållt mig 4 timmar var detta ocksp positivt! Nu tror jag att jag vågar lita på det fullt ut!
    Grattis! Du är helt klart gravid!
    emhu skrev 2017-04-06 12:30:54 följande:
    Vad säger ni luttrade test-tolkare?
    Ser ju ett streck till mitt i det där utsmetade...låg testet plant medan du väntade? Jag hade tagit ett nytt för att vara på den säkra sidan när det är så mycket färgrester.

• Nykär15
    vasg skrev 2017-04-07 06:48:07 följande:

Morgonens test är knappt synbart medan det igår var uppenbart.. Fan.. Snälla säg att det inte är över redan :(

Jag testar svagare på första morgonurinet, så jag brukar kissa och sedan vänta en timme iaf och ta test på det urinet. Är helt säker på att du får gravid på digitalt i em!
  • Nykär15
    vasg skrev 2017-04-07 07:46:16 följande:

Hoppas! Men ja, det känns ju så faktistn. Det testet jag tog på eftermiddagen igår var starkare än det jag tog på morgonen, trots stt morgontestet var känsligare :)

Jag dricker för mycket kvällstid tror jag, så mitt är inte så koncentrerat. Testa i em så blir det starkare tror jag :)
  • Nykär15
    Stenbock7 skrev 2017-04-07 08:03:28 följande:
    Hej igen! Såg din testbild, jag testade också idag igen och precis som du var mitt streck igår eftermiddag starkare än morgonens... ska köpa ett cb-test Påväg till jobbet och testa under dagen!

Bild överst igår, bild under idag. Vad tror ni?
    Sådär hade jag med vilket gjorde mig väldigt nervös, så började testa senare på dagarna och fick då jämnar stegring. Så jag tror allt är precis som det ska! Ta ett digitalt senare och försök sen att inte testa mer, njut i stället av att vara gravid!  Så försöker jag göra nu....tog mitt digitala i onsdags och har fortfarande sjukt svårt att ta in att jag faktiskt är gravid!
  • Nykär15
    babynr22017 skrev 2017-04-07 08:11:31 följande:

Efter att fått höra att jag inte skulle kunna bli gravid på egen hand efter missfall och hormonrubbningar.sitter jag här med positiva graviditetstester, blött lite och har haft väldigt oregelbundna mensturationer. Så har ingen aning vilken vecka jag är i , första graviditetstestet gjordes i måndags o de längst ner i morse , fin stegring eller ? Fruktansvärt rädd för missfall då jag haft 3 st.

Fin stegring och absolut gravid! Håller tummarna för att det går vägen för er nu Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester