• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

osofin skrev 2017-01-31 06:27:20 följande:
    Ja. Man ser ju nåt svagt. Hoppas!!!

Själv tig jag ett test. BIM-5. Tycker mig ana en skugga men va tvungen att rusa till bussen. Knäppte av ett kort först men det blev visst inte så bra.
    Jättekonstig bild, svårt att se nåt på den..men håller tummarna!
  • Nykär15
    Cynnis skrev 2017-02-03 13:02:23 följande:
    Men ett "vanligt" CB syns det tidigare på? Har ju testat med (billig) sticka nu bara...
    Saken är att jag måste veta så snabbt som möjligt, då jag måste börja med blodförtunnande direkt jag vet om jag är gravid... Så, kan man ta ett vanligt CB i em? Kommer det ge utslag då? :) Ni som är så rutinerade på allt sånt här, betyder jättemycket att få svar! :D
    Ta ett CB early isf, men jag personligen litar inte på deras test alls, vart på tok för mycket spök i denna tråd på dem...jag hade nog tagit ett CB early men först i morgon isf. Jag ska med ta Trombyl om jag plussar, men enligt kliniken räcker det med iaf på BIM, så om du är före BIM så försök ha lite is i magen.
  • Nykär15
    Mammavera skrev 2017-02-05 23:27:15 följande:

Kan ni tjejer göra mig klokare? :) RFSU-test från idag! Innan har ett svagt streck alltid betytt positivt! BIM på tis/ons. Tolkade testet som negativt när jag tog det, men sen tog jag denna bilden efter ca 30 min eftersom jag kunde se ett streck då. Men senare när testet torkat tycker jag det ser mycket otydligare ut igen :(

Ser tyvärr ingenting. Och man ska inte kolla så långt efter heller...

testtokig skrev 2017-02-06 07:59:47 följande:
    Dagens test...är det en skugga bara?

Svårt säga då det blänker på testrutan, kan du ta i en annan vinkel?

• Nykär15
    strumpan123 skrev 2017-02-06 10:04:42 följande:

Nu hoppas jag att andra ser, såå svårt att få med på bild. Men det såg blått och brett ut som det ska nu kan det inte vara spök, mannen såg också och det är ett under :p nu får dagarna gå snabbt.

Många bilder och fick nog av plasten på testet till slut

På min dator ser jag verkligen ingenting..men hoppas du har rätt och att du får starkare på nåt test kommande dagar! Om männen även ser brukar det ju vara synligt! Skrattande
  • Nykär15
    SandraHj skrev 2017-02-06 13:05:06 följande:

Tod ett PE nyss.. mensen enligt appen skulle kommit igår.. är det någon som ser något?

Nej tyvärr...
  • Nykär15
    louisep87 skrev 2017-02-06 13:26:27 följande:
    Var meningen att jag skulle ladda upp denna..
    Ser tyvärr ingenting på denna
  • Nykär15
    SandraHj skrev 2017-02-06 13:05:06 följande:

Tod ett PE nyss.. mensen enligt appen skulle kommit igår.. är det någon som ser något?

Jag ser inget som jag skulle tolka positivt på dina test tyvärr, men om det är något borde det synas bättre redan i morgon. Håller tummarna!
  • Nykär15
    SandraHj skrev 2017-02-06 13:52:51 följande:
    Tack för att du titta iaf. Om mensen inte kommer får det bli ett digitalt tror ja
    Håller tummarna att den håller sig borta!
  • Nykär15
    testtokig skrev 2017-02-07 12:49:10 följande:

Ja men då kör vi på ett till test! Haha

Negativt enligt mig. 
    Mchabom skrev 2017-02-07 12:52:31 följande:

Hej alla.. Kan någon titta på denna. Är den positivt ??????

Negativt även här...
  • Nykär15
    Mchabom skrev 2017-02-07 12:57:19 följande:
    Har ju svarat ovanför, det där är ett negativt test
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester