Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Snöregn skrev 2017-09-23 17:51:26 följande:

Mörkade bilden lite :) vad tror ni? :D

Tror du får ett tydligt plus i morgon
  • Charlieellerså
    12345chokladkex skrev 2017-09-29 12:01:14 följande:

Hej, kan jag få hjälp att tolka dessa?

29/9

28/9

Helt klart positiva. Grattis
  • Charlieellerså
    Jescan skrev 2017-09-30 14:23:14 följande:

Tog ett test idag, är på äl +9 eller +10, vet att de e lite tidigt att testa men sååå svårt att låta bli. Vad tror ni, är det svagt positivt eller ett spökstreck?

Det ser ju positivt ut. Ser du om strecket lutat åt blått?
  • Charlieellerså
    Jescan skrev 2017-09-30 18:02:34 följande:

Svårt att säga, rädd att jag inbillar mej att det är blått för att jag önskar det. Skall testa på nytt imorgon. Tycker att det skulle vara lite otur med två spökstreck irad. Det är clearblue plus jag använt. Har också ett digital men väntar lite närmare bim innan jag använder det.

Jag tycker att det ser väl starkt ut för att vara spök men alltid lättare se på test med rosa streck. Håller tummarna för tydligare streck i morgon. Det är ju som sagt tidigt ännu
  • Charlieellerså
    Liiiina skrev 2017-09-30 16:57:28 följande:

Här hittade jag en bild. Översta är ett test där ja va gravid med sonen o de understa från idag.. så va tror ni?

Tog även ett digitalt på em som visade "inte gravid"

Det ser lovande ut. Får alltid "gravid" senare med digitalt
  • Charlieellerså
    evve88 skrev 2017-10-09 16:51:40 följande:

Tjejer vad tror ni om detta? Mörkat lite. Men är rosa.

Spök??

Positivt. Grattis. : )
  • Charlieellerså
    evve88 skrev 2017-10-09 20:56:41 följande:

Men åh du tror de? Trots att de är så himla svagt? :)

Visst är det testlagret? De är alltid svaga för mig. Har aldrig fått rosa spök på dem ( inte på andra med rosa testfärg heller. Jag vågar säga grattis
  • Charlieellerså
    A.Ellis skrev 2017-10-14 10:08:47 följande:

Testade i morse på bim +3 (genomsnittlig cykel på 28 dagar, har haft upp mot 33 ett par gånger). Hade sex vid ÄL och ett par dagar efter, är inte helt säker på min ÄL då det var vårt första försök. Har känt mig konstig sen några dagar efter ÄL. Fick en svagt brunblandad flytning en vecka efter ÄL (nidis?), ej ömma bröst som jag alltid får direkt (nu börjar dom ömma dock), molvärk till och från samt otroligt torr i munnen.

Iallafall testet jag använder är babyplans tidiga, två har visat samma. Är de positivt? Eller inbillar jag mig? Svårt att tro i och med att de var första försöket, vill inte berätta för sambon innan jag är säker.

Absolut positiva. Grattis : )
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester