Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Njcm skrev 2017-09-19 14:51:16 följande:

Va tjatig jag blev. Bara ni förstår ;)

På den här bilden ser jag 2 rosa streck ????
  • Charlieellerså
    Njcm skrev 2017-09-19 14:47:31 följande:

En bättrebild, syns kanske fortfarande inte men både jag och maken ser och han brukar alltid vara skeptisk ;) översta från idag och jämför med äl+8 när jag blev gravid med första barnet :) måste Påpeka att hag precis hade kissat men klämde ut några droppar till !!! FM kiss :)

Ser två streck på det översta här med men har svårt att avgöra färg
  • Charlieellerså
    VäntarPåEnTrea skrev 2017-09-22 07:50:36 följande:

Alltså jag trodde ALDRIG att jag skulle skriva i denna tråden. Är det positivt så är det positivt liksom... men så när jag idag (BIM -2) skulle ta ett test pga lite alkohol eller inte ikväll så tyckte jag först det såg negativt ut och var på väg att slänga. Men precis då fick jag syn på något väldigt svagt. Alltså är det bara hjärnspöken eller finns det faktiskt något där?

Jag ser på bägge två. Jag tror du är gravid.
  • Charlieellerså
    felicia1 skrev 2017-09-23 07:38:02 följande:

Ni som plussat förut med cb, är detta ett tillräckligt starkt plus för bim-2 äl+12? :)

Ja, verkligen. Grattis
  • Charlieellerså
    Sommardröm skrev 2017-09-23 08:14:20 följande:

Suddig bild, denna tydligare, kan det vara spökstreck?

Det ser rött ut så jag tror att det är positivt.
  • Charlieellerså
    Snöregn skrev 2017-09-23 13:33:27 följande:

Snälla hjääälp jag bryter ihop om de här är ett spöksträck. vist kan de vara ett plus? Har syyynat test i flera dagar å alla har varit helt vita. Men idag dök detta upp. Igår kväll tyckte ja mig skyma något svagt. Men idag ser både jag och sambon. Men de är svaagt men man ser de utan att vinkla, lysa osv. Åh vad jag vill att de ska bli imorgon bitti!! Hur vanligt ger Testlagret spöksträck? Har gjort säkert 15 test med dom aldrig fått något svagt men nu!! Tror jag har bim nu i dagarna är osäker då ja slutade med cerazette.

Jag har 3 barn ( gravid med 4:E) och mååånga gravidtest bakom mig. Brukar beställa från testlagret och har inte fått sådana starka plus som visat sig vara spök. Jag tror det är ett älta plus. Lycka till
  • Charlieellerså
    Mikeybe skrev 2017-09-23 17:12:40 följande:

Svårt att avgöra! Kan inte ens bestämma mig för om jag ser något eller inte :P

Jag ser men smalt streck och svårt se om det har färg eller inte. Håller tummarna för dig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester