Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

USA? skrev 2017-12-12 06:18:00 följande:

Äl +11 idag (tog ovitrelle för 14 dagar sedan). Testade negativt mitt på dagen i lördags så vet att ovitrelle gått ur kroppen. Nu tog jag detta imorse, med morgonurin. Spökstreck eller positivt? Vågar inte hoppas efter att vi försökt länge!

Jättefint plus. Grattis. : )
  • Charlieellerså
    Thelberg87 skrev 2017-12-14 20:18:21 följande:

Ska ha mens någon gång mellan lördag - måndag och tog detta test 10 på förmiddagen. Plusset kom direkt och två andra som sett det sa att det är absolut positivt men är fortfarande halvt skeptisk då cb kan visa spökstreck sägs de. Bilden är tagen nu 10 timmar senare. Vågar jag lita på detta eller avvakta till måndag?

Helt klart ett plus. Grattis. : )
  • Charlieellerså
    Liisili skrev 2017-12-15 12:09:06 följande:

Hej! Behöver hjälp, har tagit två grav test med två dagar mellan. Första visar ett MYCKET svagt streck och det andra ett liiite tydligare. Vad tror ni? Är clear blues tidiga test. Jag hade min mens 9e november men tror jag hade äl för 10 dagar sedan. Har haft problem med med mensen hela hösten pga av stress+träning enligt gynekolog så antagligen därför äl kom så sent efter mens.

Tack på förhand!

Ett plus. Grattis. : )
  • Charlieellerså
    Shybutterfly skrev 2017-12-17 23:41:47 följande:

Annan bild. Närmare. Ändrat ljus

Det nedersta som du ändrat ljuset på ser jag strecket och det ser rosa ut. Tror det kommer öka i styrka om du testar om någon dag igen.
  • Charlieellerså
    Shybutterfly skrev 2017-12-18 02:06:02 följande:

Samma bild men redigerat ljus. Ska ta ett nytt test imorgon men inte kan jag sova nu haha.

Tror att det är ett positivt test. Ser för rött ut för att vara spök. Spännande att se i dag hur det gick : )
  • Charlieellerså
    Birritus skrev 2017-12-19 07:19:42 följande:

God morgon behöver eran hjälp lite vet att d e tidigt än har BIM på fredag först men tog ett test nu för d e svårt å hålla sig

Är det ett pluss el e d spök? Jag tycker det är för rosa och lite för tydligt för spök det är apotekets egna test har fler på ingång som bör dyka mer i brevlådan i dag så jag kan testa i mon igen. Men nyfiken e man

Det ser positivt ut. Apotekets tester brukar inte ge starka spök.
  • Charlieellerså

[quote=78287514][quote-nick]Jansson4 skrev 2017-12-19 06:32:06 följande:[/quote-nick]Hej hoppar in här, vad tror ni om det här? Bim-2 (tog halv två på natten, inte kissat på 4 timmar)

[/quote

Det ser absolut ut som ett blått streck och ett plus.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester