• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Choccolat
    MissMollis skrev 2011-11-02 11:31:33 följande:
    Måste ju bara forts. med mina spökbilder, de blir starkare för var dag, 3:e dagen nu med spök efter utgången tid. Jag har en teori om testen reagerar på menshormon, för jag har bim i morron så kanske blir ngn sån reaktion efter tid så att säga, vad tror ni? Dagens spöke:

Jag ser nog inget..
  • Choccolat
    Choccolat skrev 2011-11-02 13:26:20 följande:
    Jag ser nog inget..
    Eller så kanske jag visst gör det när jag stirrat ordentligt...
  • Choccolat
    Lufsan skrev 2011-11-02 11:50:51 följande:
    Det är säkert spök jag har fått... Men man blir ju jävligt besviken... 
    Ja man blir ju så hemskt besviken.. Kram!
  • Radioactiive

Vilket test är mest känsligt för hcg, någon som har koll på det?
    Och köper inte cb vanliga igen, så allt förutom de då ;)

• slemtorsk i din bralla
    Radioactiive skrev 2011-11-02 15:01:11 följande:
    Vilket test är mest känsligt för hcg, någon som har koll på det?
    Och köper inte cb vanliga igen, så allt förutom de då ;)
    CB vanliga skulle jag inte använda om jag så fick dem kastade efter mig *S*

Jag har köpt de extra känsliga på babytime.se de känner av så lågt som 10 mlU men de är lite lömska för de ger OFTA utslag efter utgången tid, en del får alltid spökstreck på dem efter tiden gått ut en del bara ibland men det ställer ju till det o väcker hjärnspöken och hopp men har man bara det med sig så är de väl lika bra som vilket annat test som helst
  • Den lilla M
    HannaZan skrev 2011-11-02 13:47:58 följande:
    Var får man extra känsliga test!??
    Dem finns att köpa på lite olika ställen. Men en svensk hemsida är babytime.se
    Själv köper jag dem på en engelsk sida eftersom  det är mycket billigare!
    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Radioactiive
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-02 15:06:24 följande:
    CB vanliga skulle jag inte använda om jag så fick dem kastade efter mig *S*

Jag har köpt de extra känsliga på babytime.se de känner av så lågt som 10 mlU men de är lite lömska för de ger OFTA utslag efter utgången tid, en del får alltid spökstreck på dem efter tiden gått ut en del bara ibland men det ställer ju till det o väcker hjärnspöken och hopp men har man bara det med sig så är de väl lika bra som vilket annat test som helst
    Haha instämmer helt. Never ever again att ja köper dom. Möjligtvis de digitala men inte de vanliga.

Hur har dom vart för dig då, mkt spökisar eller?
    Tryckte hem ett rfsu från deras hemsida nyss, de extra känsliga, dom ska vara bra har ja hört?
    Love the life you live, Live the life you love!
  • slemtorsk i din bralla
    Radioactiive skrev 2011-11-02 15:55:49 följande:
    Haha instämmer helt. Never ever again att ja köper dom. Möjligtvis de digitala men inte de vanliga.

Hur har dom vart för dig då, mkt spökisar eller?
    Tryckte hem ett rfsu från deras hemsida nyss, de extra känsliga, dom ska vara bra har ja hört?
    rfsus extra känsliga har jag använt ett par gånger.. en gång fick jag plus på ett men ... tja jag är inte gravid så det var väl en spökis...

Jag har inte använt CBs vanliga sen förra gången jag var gravid (7 år sedan) och jag tyckte de krånglade redan då

De digitala är ju inte särskilt känsliga, jag har ett som ligger kvar i påsen i skåpet... och har så gjort i tre månader ha ha ha...det sparas för att säkerställa ev plus sen
  • Radioactiive
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-02 15:59:16 följande:
    rfsus extra känsliga har jag använt ett par gånger.. en gång fick jag plus på ett men ... tja jag är inte gravid så det var väl en spökis...

Jag har inte använt CBs vanliga sen förra gången jag var gravid (7 år sedan) och jag tyckte de krånglade redan då

De digitala är ju inte särskilt känsliga, jag har ett som ligger kvar i påsen i skåpet... och har så gjort i tre månader ha ha ha...det sparas för att säkerställa ev plus sen
    Hm får se va de visar då. tänkte köpa ett digitalt imorgon om mensen inte kommit då.

Oj ingen bra standard på de testen då med andra ord.

Haha fan va härligt, då ligger de i skåpet och väntar för fullt Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester