• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Guacamole

Jag får väl lägga upp en bild denn amånaden också.. ÄL+11 och ja inte så fint :D

Älskade Kevin 091114
  • viochdu
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:02:33 följande:
    Jag får väl lägga upp en bild denn amånaden också.. ÄL+11 och ja inte så fint :D

Så tråkigt! :( Men nya tag som det så fint heter :)
  • viochdu

Så fort ni blir godkända i gruppen, har ni tillåtelse att godkänna andra i gruppen!

• MissMollis

Stort grattis Goldielocks!!

Litemindrevanlig: jag tycker jag ser en jättesvag skugga i mitten faktiskt :O 

• Galino
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:31:49 följande:
    Extra känsligt test.

Jag ser absolut ett streck där! Spännande! :) {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester