• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • viochdu

Slemtorsk: har du lagt testet på dasslocket än?? Glöm inte det. Pos.test i morgon när jag loggar in här- OKej.?"?". är det en deal??! :)

• Marie-anne

slemmis, om jag får, kan jag nog säga att det ser lovande ut=)
    jag fick telesamtal idag får komma till kk redan den 15november och hon var jättego och hon var orolig då jag hade gått ner så i vikt och hon sa att det var inte konsttigt jag var nervös ang cancer då jag berättade om alla mina släktingar,

• alexander2011
    viochdu skrev 2011-11-01 18:49:03 följande:
    Ja det är det. Fick mitt första pos. Äl test igår efter uttagen av spiralen och så när han kom hem och jag ville sexa så sa han detta till mig.

Men jag har gett han ett år redan.. :( och bett och bönat, väntat, pratat om barn, vi har kollat barnvagnar, han har kollat oxå (ensam) och nu när det väl ska ske så har han dragit sig ut och spiralen är borta och jag är förbannad och arg..
    nä fy vad tråkigt. han kommer att längta snart. han är somm alla killar, får kalla fötter när det väl gäller
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2011-11-01 22:21:18 följande:
    Slemtorsk: har du lagt testet på dasslocket än?? Glöm inte det. Pos.test i morgon när jag loggar in här- OKej.?"?". är det en deal??! :)
    Herregud...skriva ett inlägg till mig efter kl 22 är du galen!?!? *S* Jag går o lägger mig senast 21.30- en annan går ju upp 4.30 men jo jag kom i håg att lägga fram ett test...
    Marie-anne skrev 2011-11-01 22:45:42 följande:
    slemmis, om jag får, kan jag nog säga att det ser lovande ut=)
    jag fick telesamtal idag får komma till kk redan den 15november och hon var jättego och hon var orolig då jag hade gått ner så i vikt och hon sa att det var inte konsttigt jag var nervös ang cancer då jag berättade om alla mina släktingar,
    Du får säga vad du vill höll jag på att säga Men ser lovande ut vette katten men man ser ju olika saker.. morgonens test laddas straxt upp så får vi se om du kan se något

Vad bra att de tog dig på allvar och att du fick en tid så snart, det är så himla viktigt att de lyssnar in vad man är orolig för och min erfarenhet av KK på olika sjukhus är enbart positiv men jag vet folk som har haft problem med att få tider så jag är glad för din skull att du kommit intill. Hoppas allt går bra nu och att det inte är något fel på dig utan det bara är kroppen som stressat sig lite.
  • slemtorsk i din bralla

Dagens test.. ser inte mycket på det.. men nu när tiden har gått ut är det ett tydligt streck där.. spökis så klart men ändå ett streck..Har jag inte fått några ännu denna cykel så jag vette katten om det betyder något

Men så här såg testet ut inom rätt tid iaf...det ena är kontrasten ändrad något på, det andra är ljuset lite neddraget på sen är det en underlig skugga tvärs över testet på det sista fotot..skuggan fortsätter dock på båda sidor av testet så det är inte något som är på teststickan utan snarare på bänken där jag lade det

• Langtarmassa

Få se nu då innan jag måste till jobbet.. :P

• Langtarmassa
    Langtarmassa skrev 2011-11-02 06:12:38 följande:
    Få se nu då innan jag måste till jobbet.. :P
    å innan jag hann skriva så dök dom upp på min skärm..
    Men det såg ju inte nå vidare ut.. :/ (eller så är jag blind) 
  • Lövet22

Slemstorsk. Ser inget å ditt test . Lägg gärna in spökstrecket. Lite nyfiken.

• slemtorsk i din bralla
    Lövet22 skrev 2011-11-02 06:15:16 följande:
    Slemstorsk. Ser inget å ditt test . Lägg gärna in spökstrecket. Lite nyfiken.
    jag har förtvivlat försökt att fotografera det men får det inte att synas riktigt... ska se om jag lyckas, har ju inte världens mest avancerade kamera..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester