• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83
    goldielocks skrev 2011-11-02 07:51:47 följande:

Morgonens suddiga skörd..
    Säger Grattis =) har du bim idag?? =)
  • Soffiie

Grattis ser också ett positivt test =)

• goldielocks

Tror inte jag borde ha bim förrän den 6:e eller 7:e,  men brukar känna på mig direkt efter ägglossning om det tagit sig eller inte.. Har haft rätt 5ggr hittills iaf. Får hoppas det håller sig nu då :)

• sweasmamma

positivt!! grattis =)
  • viochdu

Ser oxå ett pos.test.. Tjihooooo Grattis
  • HelenFr

Grattis säger jag, om det där inte är positivt så får du anmäla företaget... :)
  • viochdu
    HelenFr skrev 2011-11-02 08:36:52 följande:
    Grattis säger jag, om det där inte är positivt så får du anmäla företaget... :)
  • viochdu

Vad säger ni om att göra en ny tråd där man kan diskutera lite mer om saker som kanske inte har med just tester att göra. Vi har ju blivit ett gäng här nu och vissa av inläggen blir ju rätt långa. Kanske bara skulle lägga ut bilder och analysera här. Så tjötar och tjattrar vi på en annan tråd.

bara en tanke!

Verkar vara många som kommer in som inte är inne lika ofta som vissa av oss. Som inte hänger med riktigt!

Finns ju säkert trådar som passar oss. men vi har ju blivit ett glatt gäng här inne. Kanske skulle skapa ett medlemsrum eller ngt sådant. Vill så gärna att vi följs åt alla (även att jag själv inte försöker) men jag gillar er :) och vill ju se hur det går för er och så..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester