• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Elizabett

Hej! Håller tummarna för fullt för alla. :)

Hur funkar det när man testar efter bim? Är på bim+7 idag.... Är det bättre med morgonurin fortfarande och måste man annars hålla sig en viss tid före testet?

Har bara testlagrets stickor hemma, rekommenderas något annat fabrikat?

• slemtorsk i din bralla
    När ska man ta sitt kvällstest då??? Förvånad

Har så vitt jag kan räkna till hållit mig i tre timmar just nu.. har druckit en mugg kaffe och ätit en isglass på den tiden.....

Har fått OERHÖRDA känningar kring äggstockarna.. riktig menskänning (inte värk men det brukar jag inte ha direkt  utan mer .. känningar) det känns som att jag är svullen liksom... frågade en som sprayat med samma spray som jag och hon hade inte hört talas om att man kunde känna så av nässprayen. och särskilt inte efter bara en dags användande....

Och genast har en gnutta hopp vaknat
  • Elizabett

Har testat idag men efter jobbet och hade bara hållit mig en timme. Då var det neg... Tänkte om man kanske är låghormonare och om det är bättre att testa på morgonen?

• slemtorsk i din bralla
    Elizabett skrev 2011-11-02 17:10:33 följande:
    Har testat idag men efter jobbet och hade bara hållit mig en timme. Då var det neg... Tänkte om man kanske är låghormonare och om det är bättre att testa på morgonen?
    beror ju på var i cykeln du är.. men en timma är nog för lite tid att hålla sig.... man brukar väl prata om minst två helst fyra elle rnåt sånt???
  • slemtorsk i din bralla
    Stella 78 skrev 2011-11-02 17:12:28 följande:
    Slemtorsk!! Testa nu! Nu vill jag se ett plus!
    ha ha ha...... och du tror inte JAG vill se ett plus????

Väntar nog en stund till..bara för att låta kisset lagra till sig rejält haha
  • slemtorsk i din bralla
    Elizabett skrev 2011-11-02 17:14:06 följande:
    Slemtorsk: är ju på bim+7! Brukar aldrig gå över tiden...
    nä men då skulle jag ta ett test i morgonbitti.... och brukar du inte gå över tiden och inte får ett positivt test då skulle jag kontakta barnmorska för att kolla upp.. bara för säkerhets skull liksom...

*håller tummarna*
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester