Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men här har ni något att jämföra med ;) Det är svårt att veta när man ser sträck eller inte!
Jag är 38 här ett barn sen tidigare, har lätt för att bli gravid men lever med en forlamad man och därför är vår situation väldigt mer annorlunda än någons här. Har jobbat i 18 år med sexualupplysning och utprovning av sexualhjälpmedel...är inte negativ alls, tvärtom men jag ser inte meningen i att påstå att någon är gravid när jag inte ser ett tydligt streck.
ja tack mixtra gärna med mina med.. hur mycket du / ni vill... det är ju bara roligt
nu får ni hjälpa mig.. var uppe 6.45 och tog min medicin och tog då också ett test.. SÅ KLART,.. hade inte klockan med mig in så jag vet inte hur länge jag väntade men jag kan nog med säkerhet säga att jag I NTE stod där inne i 5 minuter för jag var sååå trött och så yr i skallen (av medicinen) konstaterade att testet var vitt.... lade det åt sidan och gick o sov...
Två timmar senare tar jag en kik och då är där en skugga... spök så klart (förmodligen) eller vad tror ni.. feel free att analysera.. nu vette katten om jag fått med den synligt på nån av korten.. däremot är det lustigt.. vart än jag lägger testet o fotar... så blir det en skugga som faller tvärs över testet och vidare ut på underlaget......jääääätteknepigt, hände en gång tidigare med ett annat test tidigare i veckan men då flyttade jag testet till ett annat ställe och skylde på ljuset men jag har nu tagit 10-12 foton och det blir likadant... väääldigt mysko... och JA fler test kommer tas.. BIM ons-tors och molvärken har börjat komma smygande så jag är tveksam till om jag får något annat än spökis denna månaden men som sagt.. analysera mera
två bilder till på samma test..