Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
jennie.. japp.. jag ser något som helt klart kan tolkas som ett plus
Jag ger upp nu...du skrev ju att du skulle pilla ut battetiet! Herregud människa! Och var så snäll. O visa vart på mina tester det ser lovande ut...om du tycker mina tester ser positiva ut så förstår jag att du tror att du är gravid. Nu räcker det...du är orolig, men det känns inte riktigt hemma här...du är inte gravid..Isf skulle d väg in i fjärde månaden för guds skull ju varit på.
Nej....ingen annan har sagt att mina tester set lovande ut vid de tillfällen du gjort det. Vi gnäller inte på dig, vi har alla försökt stötta o hjälpa dig men du vägrar ju ta till dig något så varför ska vi bry oss?
Spännande det blev nu
Jag tog mitt sista test från babytime i morse men fotade det inte.. ingen idé det ser precis likadant ut som alla andra.. dvs inte särskilt lovande....
Har bim i morgon (torsdag) brukar ju få mens sent på kvällen eller natten så jag räknar i morgon men ser mig inte som sen förrän fredag om ni fattar...
Har ett digitalt hemma som ligger väl förslutet och väntar utifall att jag skulle stå utan mens torsdag kväll...