Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Förresten vad menar ni med spök??
jag funderar lite på var en del människor har tagit vägen.. någon visade sig ju vara ett troll men det är flera som bara försvunnit från tråden.... får en känsla av att folk blir förbannade om man inte ser deras streck (som de själva ser "så tydligt") och sen blir det jobbigt när det visar sig att strecket de såg inte var ett positivt resultat....
Var tar annars folk vägen.. folk som har varit hur aktiva som helst i både 2 och 3 trådar och postat bilder på test.. någon till och med skrev på sin presentation att hon var gravid men sen såg jag i en annan tråd att hennes mens hade kommit och sen försvann hon...
Tycker det är lite trist att vi inte kan skoja och leta streck utan att folk blir sårade när man inte ser något...att folk blir så allvarliga och ger upp på BIM .-10 typ bara för att de inte sett nåt, eller att de känner sig nedtryckta när man säger sanningen..
Eller ska vi behöva införa en policy att vi alltid säger att vi ser streck trots att där inga finns (isf undanbeder jag mig hellre analyser av mina tester)....
Dagens tester.. inte tagna på morgonurin eftersom jag vaknade vid 3 och var fruktansvärt kissenödig och då orkade jag inte fumla med tester.. utan jag hade hållt mig i 3 timmar men druckit både kaffe och juice så det är ju inte troligt att det skulle visa positivt så här tidigt ändå...
Men jag kan ju bjuda på lite bilder att analysera..ser någon något?? jag har inte mixtrat något med någon av dem så om någon vill göra det så varsågod....
Det är samma test, men fotot är taget med och utan blixt..