Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2011-11-02 15:01:11 följande:
    Vilket test är mest känsligt för hcg, någon som har koll på det?
    Och köper inte cb vanliga igen, så allt förutom de då ;)
    CB vanliga skulle jag inte använda om jag så fick dem kastade efter mig *S*

Jag har köpt de extra känsliga på babytime.se de känner av så lågt som 10 mlU men de är lite lömska för de ger OFTA utslag efter utgången tid, en del får alltid spökstreck på dem efter tiden gått ut en del bara ibland men det ställer ju till det o väcker hjärnspöken och hopp men har man bara det med sig så är de väl lika bra som vilket annat test som helst
  • slemtorsk i din bralla
    Radioactiive skrev 2011-11-02 15:55:49 följande:
    Haha instämmer helt. Never ever again att ja köper dom. Möjligtvis de digitala men inte de vanliga.

Hur har dom vart för dig då, mkt spökisar eller?
    Tryckte hem ett rfsu från deras hemsida nyss, de extra känsliga, dom ska vara bra har ja hört?
    rfsus extra känsliga har jag använt ett par gånger.. en gång fick jag plus på ett men ... tja jag är inte gravid så det var väl en spökis...

Jag har inte använt CBs vanliga sen förra gången jag var gravid (7 år sedan) och jag tyckte de krånglade redan då

De digitala är ju inte särskilt känsliga, jag har ett som ligger kvar i påsen i skåpet... och har så gjort i tre månader ha ha ha...det sparas för att säkerställa ev plus sen
  • slemtorsk i din bralla
    När ska man ta sitt kvällstest då??? Förvånad

Har så vitt jag kan räkna till hållit mig i tre timmar just nu.. har druckit en mugg kaffe och ätit en isglass på den tiden.....

Har fått OERHÖRDA känningar kring äggstockarna.. riktig menskänning (inte värk men det brukar jag inte ha direkt  utan mer .. känningar) det känns som att jag är svullen liksom... frågade en som sprayat med samma spray som jag och hon hade inte hört talas om att man kunde känna så av nässprayen. och särskilt inte efter bara en dags användande....

Och genast har en gnutta hopp vaknat
  • slemtorsk i din bralla
    Elizabett skrev 2011-11-02 17:10:33 följande:
    Har testat idag men efter jobbet och hade bara hållit mig en timme. Då var det neg... Tänkte om man kanske är låghormonare och om det är bättre att testa på morgonen?
    beror ju på var i cykeln du är.. men en timma är nog för lite tid att hålla sig.... man brukar väl prata om minst två helst fyra elle rnåt sånt???
  • slemtorsk i din bralla
    Stella 78 skrev 2011-11-02 17:12:28 följande:
    Slemtorsk!! Testa nu! Nu vill jag se ett plus!
    ha ha ha...... och du tror inte JAG vill se ett plus????

Väntar nog en stund till..bara för att låta kisset lagra till sig rejält haha
  • slemtorsk i din bralla
    Elizabett skrev 2011-11-02 17:14:06 följande:
    Slemtorsk: är ju på bim+7! Brukar aldrig gå över tiden...
    nä men då skulle jag ta ett test i morgonbitti.... och brukar du inte gå över tiden och inte får ett positivt test då skulle jag kontakta barnmorska för att kolla upp.. bara för säkerhets skull liksom...

*håller tummarna*
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2011-11-02 17:19:43 följande:
    Testa för bövelen! :)
    njae... kanske väntar tills i morgon bitti..bara för att retas lite....

*NOT!!!* självklart ska jag testa...snart
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2011-11-02 17:22:05 följande:
    Åh va jag blev besviken först och sen glad.. Ut med att.. Pinka Pinka!
    redan gjort... väntar med spänning på det blanka testet ha ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    Stella 78 skrev 2011-11-02 17:33:38 följande:
    Jag tror jag kan se en skugga på ditt test ända härifrån slemtorsk!! Ser hur det sakta kommer fram ett svaaaagt streck!
    ha ha.. du är rolig du Inte fan ser jag nåt... gör ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester