• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Miss Maria skrev 2016-11-09 14:00:36 följande:
    Gjorde ett till nu med annat märke och jag kan tusan inte låta bli arg se att streck på det..... Otålig.se
    Jag litar inte riktigt på mina ögon längre..är rädd att de kan framkalla streck som inte finns hahaha...så därför måste det synas tydligt på mina för att jag ska bli övertygad OCH gå att se på en bild för andra hahaha men det är himla skoj analysera andras, och jag vet ju hur mycket man vill se det där strecket. Men man kan ju mixtra fram streck på de flesta test som eg inte finns och inte blir man mer gravid för det..så personligen har jag slutat med det. 
  • Nykär15
    Ellebje skrev 2016-11-09 19:02:35 följande:

Vände på den och zoomade in lite. Visst är det väl ngt där!?

Ja på denna ser jag tydligt! Grattis! Borde vara starkare i morgon Glad
  • Nykär15
    Axe skrev 2016-11-10 11:12:34 följande:
    Testlagret där är ju iaf 10000% negativt. Alltså det är så det är inte jag som bestämmer om du blir gravid eller inte. Jag kan det där med rest ocks9 så ingen idé att försöka ha översittarattityd!
    Fast det syns ju ett rosa streck även på testlagrets? Båda är ju positiva :)
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-10 12:10:48 följande:
    Blir inte klok på det här. ÄLtest ger hyfsat starkt utslag. Gravtest totalblankt.

Är.på bim+3-4 ungefär...
    Du kanske hade som jag denna månaden? Stegring men sen släppte inget ägg? Jag såg på VUL att ÄL hade uteblivit...så blir det ju en till två gånger per år sägs det. Jag har BIM idag och trodde häromdagen att ÄL kanske bara var sen då jag hade sån molvärk, samma styrka på äl-test som du. Mensen sägs kunna bli senare när man inte släppt ett ägg...så för min del är det bara att snällt vänta. Ska ta Letrozol i nästa cykel så vill ju att mensen kommer NU!
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2016-11-10 13:27:05 följande:
    Tack ykär för ditt svar! SÅ kan det ju faktiskt vara

Jag var hos Gun i fredags. då såg han en torsdag äggblåsa på 14 mm. Så jag tror att min älskling skedde senare

Ett ägg ska ju vara ca 20 mm innan det släpper och det växer 1-2 mm / dag. SÅ vi sexa i helgen också utifall det blev en en Äl.

Ja det är ju svårt veta om det släppt nåt eller inte då förstås. 20-25 mm har jag hört. Synd man inte kan kika in och se så det faktiskt släppt. Men gissar du menar förra helgen när du skriver helgen eftersom du säger du är på BIM+3?

Jag tror min mens kommer bli nån vecka sen..det har hänt en gång tidgare som jag minns och då kom den nästa exakt en vecka sent. Bara så segt när man vill komma igång med en behandling och faktiskt VILL ha mens..har normalt ett en cykel som går som klockan på 28 dagar...men klart saker o ting ska strula lite...

• Nykär15
    mammasusan skrev 2016-11-11 12:46:33 följande:
    Det är tokskarpt äl är nära
    Fast hon har ju redan plussat Cool
  • Nykär15
    mammasusan skrev 2016-11-11 13:30:16 följande:
    Hahaha ja men dåså varför ta ett Ältest & oroa sig? Säger ju inget om graviditeten ändå.
    Nä det kan man tycka hahaha
  • Nykär15
    Minasalomonsson skrev 2016-11-16 11:34:32 följande:

Grattis!

Det är livmodern som växer, helt normalt med molvärken :)

• Nykär15
    mickaa skrev 2016-11-17 09:16:34 följande:
    Jag fick gravid på digitalt men negativt på rfsu. Jag testade cb digitala o sen cbs där de bara ska visas ett + o de sa gravid tydligt men inte rfsu. Vilket jag ändå tycker e konstigt med tanke på att rfsu ska känna av så lite som 25 . Men men inge med rfsu;) men på ditt test ser jag ett sträck, men ska det inte vara ett + .?
    Hon har testat med CB Early, de visar endast ett streck om det är positivt och inte
    +
  • Nykär15
    FrökenE1985 skrev 2016-11-16 21:40:23 följande:

Testen är från morgon, eftermiddag och kväll.

Ser inget på dem, har du tagit nåt nytt idag? Borde ju vara starkare om det är något. Bara vänta och se tyvärr...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester