Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu kan ni inte missa va? Mammasusan är lite osäker men ca 2-4 dagar.
Nu kan ni inte missa va? Mammasusan är lite osäker men ca 2-4 dagar.
Ja det räcker ju att rätt spermie och ägg möts, så ett fint och bra ligg kan ju räcka!
Vad har de sagt om polypen? Den kan inte vara ett problem under en graviditet? Med tanke på att det är planerat att ta bort den? Jag fick ju ex förbud att bli gravid medan de skulle utreda så jag inte hade sammanväxningar i livmodern, som skulle kunna ställa till det om jag blev gravid.
Bilden... de starkaste jag någonsin fått på ältest
Det där stämmer ju inte, blödningen uppstår ju när ägget fäster, vilket det gör 5-10 dagar efter positivt ÄL-test/dagarna efter ägglossningen helt enkelt. Inte flera dagar efter att ägget har fäst.
Sen tar det ytterligare nån vecka och du kan börja få plus på ett test. Så om du får en blödning nära BIM så är det nog snarare en spotting före mens och inte en nidblödning. Googla om det, finns massor att läsa. Men har alltså med ägget fäster att göra. Men om man har halvbra koll på när ägglossningen faktiskt var så kan den ju varit senare än vad man brukar osv. Då kan en nidblödning uppstå lite senare, men då borde ju även mensen komma senare än vad man brukar för den kommer ju oftast alltid på rätt tid i relation till ÄL. Så man har inte sen mens, man har snarare haft sen ÄL, men den har man oftast inte lika bra koll på :)
Fler som fått sånna skumma resultat av TL:s tester?
Har lagt upp en zoomad bild innan men tänkte ge helhet så man ser mer.
det är inom torktiden och strecket är ljussvagt rosa men sitter längre ifrån kontrollstrecket men ändå på torkdelen så det sitter inte på/i/under plasthöljet utan ca 0,5cm-0,7cm ifrån plasten
Är lotnr: 20160825
Har även fått svagt med en liiiiiten blå sticka från Tradera men vågar inte lita på dom efter allt man läst men lägger in de också.
Testerna är tagna i förrgår och bilderna tagna under torktiden
Vore intressant och veta om fler fått specifikt just sånna resultat av TL testerna
Jag behöver hjälp att tolka, bim-4, eftermiddags urin
Min hjärna och mina ögon lurar mig va!?
Någon som ser? Är lloyds testa tidigt. Gått över bim med 5-6 dagar (dag 38!) och inga positiva resultat. Kroppen är allt bra knäpp ibland =) Antingen spelar kroppen mig ett spratt eller så är jag extrem låghormonare ^^ Någon som plussat sent eller känner någon som gjort det?