slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 12:05:34 följande:
alexander2011 skrev 2011-12-12 11:39:45 följande:
åhhhh spännande :) asså det sa hon hahaha. ja nått har du allt haft på dina tester innan så vi håller tummarna för dig :)
Carmat.. först och främst.. GRATTIS till inläg 10.000
Du borde nästan få något pris för detta....jo jag vet.. ett positivt gravtest.. ha ha....
Jo man hoppas ju... men samtidigt är det så jobbigt att vara så här i Limbo så att säga... för mig känns det ju bäst att ställa in sig på att det inte är något... samtidigt mår jag OERHÖRT illa just nu..det gjorde jag inte ens förra gången jag var gravid.. och det kan lika gärna vara magsjuka.. just nu är mitt största problem att jag börjar få huvudvärk för att jag inte ätit något.. och vad jag än tänker på att äta får det mig bara mer illamående...vi har piggelin i frysen det är nog det enda jag kan tänka mig.. men jag skulle ju inte äta socker nu för att gå ner i vikt...
Fast å andra sidan om man lever på piggelin (har nog 5 st kvar tror jag) så blir det inte så många kalorier iaf...
Ja just det hahahaha 10.000 ja :) haha det hade fan inte varit fel
fy vad jobbigt att pendla upp o ner så med att kanske/kanske inte är man gravid. men du har mått dåligt länge nu va? du det är samma här. jag har de senaste dagarna haft extrem huvudvärk/pulserande som gett med sig kanske senare under kvällen. men isglass är inte så mycket socker i eller? om du mår bra av kallt så varför inte?