• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-11 22:08:14 följande:
    ha ha.. jag är häääär!!! =) sovit från 17.30,helt färdig och mår illa.. blärk !!

carmat85!lite svårt med trixningen men ..tycker mig ser nåt..

hahaha där är du :) men har du testat nått mer eller hur gick det med blödningen? tack för hjälpen. sambon anade någonting men färgen är utsmetad lite på testet så det kanske inte är nått. får vänta ev till tis innan testerna kommer. illamående :) ett bra tecken, blödningen, mindre bra. mycket eller lite
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-11 22:09:09 följande:

Carmat85: tycker ja anar nå på bilderna!!!! Helt klart!!! När ha du bim??? =)

18:e nu såg jag fel i kalendern bim-7
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-12 08:15:19 följande:
    carmat85! jag har inte blödit så mkt..kom i torsdags,typ spottings sen i fredags lite rött.. men mer brunt och det röda är rosa-rött vattnigt . och det bruna är som färgade flytningar typ! slutade i lördags så .... mår illa men inge öm i bröst eller liknande

men vad knepigt, du har inte testat efter det? låter ju inte som en riktig mensblödning. isf väldigt sparsamt.
  • alexander2011

Zia29: tyvärr. ser bara ett vitt sträck. när har du bim?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 11:37:11 följande:
    pratat med kliniken nu....ska fortsätta med progesteronet till onsdag som planerat och ta gravtest på torsdag som planerat och sen ringa dem igen med besked......

Finns tydligen stora chanser för att det lyckats ändå.....eftersom jag hade ett svagt positivt i fredags så borde det gälla..Hon dissade för övrigt RFSU-s tester.. "man måste nästan ha varit gravid i 8 veckor för att de ska ge utslag, känns det som" var hennes kommentar *S*

Ja ja bara att fortsätta då... mår ju illa så det kanske kan vara nåt iaf... inte vet jag...bara förvirrad
    åhhhh  spännande :) asså det sa hon hahaha. ja nått har du allt haft på dina tester innan så vi håller tummarna för dig :)
  • alexander2011

fick mail från testlagret. min beställnng skickades i fredags så stickorna borde komma idag :)

• alexander2011
    plussonskan skrev 2011-12-12 11:20:10 följande:
    tack, kom efter 1 sek och blev starkare än kontrollstrecket,,,
    Jag är graviiiiiiid :)

GRATTIS :) ja det var verkligen ett starkt plus
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 12:05:34 följande:
    alexander2011 skrev 2011-12-12 11:39:45 följande:
    åhhhh  spännande :) asså det sa hon hahaha. ja nått har du allt haft på dina tester innan så vi håller tummarna för dig :)
    Carmat.. först och främst.. GRATTIS till inläg 10.000

Du borde nästan få något pris för detta....jo jag vet.. ett positivt gravtest.. ha ha....

Jo man hoppas ju... men samtidigt är det så jobbigt att vara så här i Limbo så att säga... för mig känns det ju bäst att ställa in sig på att det inte är något... samtidigt mår jag OERHÖRT illa just nu..det gjorde jag inte ens förra gången jag var gravid.. och det kan lika gärna vara magsjuka.. just nu är mitt största problem att jag börjar få huvudvärk för att jag inte ätit något.. och vad jag än tänker på att äta får det mig bara mer illamående...vi har piggelin i frysen det är nog det enda jag kan tänka mig.. men jag skulle ju inte äta socker nu för att gå ner i vikt...

Fast å andra sidan om man lever på piggelin (har nog 5 st kvar tror jag) så blir det inte så många kalorier iaf...
    Ja just det hahahaha 10.000 ja :) haha det hade fan inte varit fel Solig

fy vad jobbigt att pendla upp o ner så med att kanske/kanske inte är man gravid. men du har mått dåligt länge nu va? du det är samma här. jag har de senaste dagarna haft extrem huvudvärk/pulserande som gett med sig kanske senare under kvällen. men isglass är inte så mycket socker i eller? om du mår bra av kallt så varför inte?  
  • alexander2011
    Zia29 skrev 2011-12-12 12:55:26 följande:
    Ja, jag såg hur det ska se ut nu:p Men tyckte bara det var konstigt att där var en röd linje så långt ut till vänster, har aldrig sett det förr, därför jag blev lite fundersam.
    Stinis83 skrev 2011-12-12 07:04:55 följande:
    Zia, jag ser tyvärr inget, men jag tittar via mobilen och bilden är rätt liten. Ta ett nytt om några dagar :) När har du BIM?
    Jo, jag ska definitivt göra det:) åh, på sönSkäms jag testade nog för tidigt men ville ändå testa och se för nyfikenhetens skull, kunde inte låta bliSkäms åh mitt tålamod är verkligen kasst måste jag sägaJa då är det bara att testa om ett par dagar igen:p BIM på sön enligt min kalender... återstår att se, är nervös!

samma som mig har oxå bim på söndagSolig
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-12 12:25:27 följande:
    jag har mått kasst ett tag.. men progesteronet ger ju gravid-symptom så jag skyller på det... illamåendet kom dock först i går.... underligt....

Isglass är ju ganska mycket socker i, är ju istort sett saft Men måste få något i magen så det får bli en piggelin....

Den numera torra kladdkakan från i går känns också lockande... hade den varit kladdig hade jag aldrig fixat den  ha ha...jag pratar ju mat som en gravid iaf...alltid något
    asså du kan må så illa av progesteronet eller? hahaha ja det är ett positivt teckan ialla fall. men nån isglass borde väl inte vara nån fara. desto värre med kladdkakan
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester