• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

N1987 skrev 2011-12-06 08:40:50 följande:

För allmän beskådan.. BIM-1 eller -2 idag. Jag anar en svag skugga men jag tror på fetneg! Det är ett RFSU testa tidigt och dom har jag inte hört mycket bra om.. Idag kommer mina tester från testlagret hem, äntligen! Dom litar jag mer på.. :)
    eller? nja jag är osäker
  • alexander2011
    Lusentapp skrev 2011-12-06 08:47:28 följande:
    Vad tror ni om det här testet?

Vet inte vad jag ska tro, fick barn för 3 månader sen och har haft sex en gång sen dess och då med kondom, känns som att de skulle vara rätt omöjligt att vara gravid igen då.. men, mensen är 2 dagar sen och de syns ju ett streck iaf, så nu vill jag höra vad ni tror.

tydligen räckte det hihi, jodå du är allt gravid utan tvekan. fins inte en chans att du har hcg kvar i kroppen. har sj en son på 3,5 månad o hade nog inte ens hcg kvar i kroppen efter 6 veckor
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:48:01 följande:
    tog ju så klart ett test i dag med.. inte morgonurin dock men väl hållt mig i 4 timmar... druckit ett glas juice och en varm choklad under tiden..inte ultimat så här tidigt i ruvningen.. men ..alltså...slå mig hårt nu men syns det inte nåt litet.. jag har INTE mixat något med fotona..förutom det första som jag mörkat ner för blixten reflekterade så i plasten..sista bilden är isärplockat för då syntes det bra utan reflexer i plasten... -eller...inte BRA men lite tydligare.

Blir ju lite så där att jag tänker på att det kan vara spår efter sprutan...eller en spökis för jag är ju lite neggo..är ju bara på ruvardag 6 så visst...fixa o mixtra gärna om ni vill jag vågade inte

jaaaa åh vad spännande :) visst är det nått där. jag tror det komer bli starkare senare hihi. åhh vad roligt för din del isf. ja sa ju att jag såg en skugga på ditt test igår Solig men även om det är svagt nu. om du skulle vara gravid. hur stor risk är det att båda tar sig :) ren nyfikenhet bara
  • alexander2011
    Lusentapp skrev 2011-12-06 08:55:26 följande:
    Vilken ångest jag fick nu.... Har fått två barn inom loppet av 10,5 månad, fast vart gravid 3 gånger på raken fast med ett missfall, och blivit gravid på första försöket alla gånger. Men nu var det ju inte riktigt planerat.. När jag var hos barnmorskan sist så sa hon att om de skulle vara så att jag blev gravid igen så skulle hon rekommendera en abort.. Usch nu vet jag inte vad jag ska göra..
    men åhh stackarn :S du har tid iofs på dig att fundera. ring o prata med bm o få lite råd. vad säger sambon? finns det ingen du kan prata med?kram
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:58:56 följande:
    Jag vet inte vad oddsen är för att båda tar sig, vet bara att chansen att ETT tar sig ökar med 5-10 % när man sätter in två...

Jag är mer än nöjd med ett men visst vore det lite coolt att få två..gammal kärring som jag är

hehe hade varit lite fräckt asså :) du MÅSTE bara uppdatera
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 08:58:56 följande:
    Jag vet inte vad oddsen är för att båda tar sig, vet bara att chansen att ETT tar sig ökar med 5-10 % när man sätter in två...

Jag är mer än nöjd med ett men visst vore det lite coolt att få två..gammal kärring som jag är

39 va om jag minns rätt eller e jag ute o cycklar? Skäms
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:03:56 följande:
    INTE ÄN *S*

I februari fyller jag ... men än så länge är jag ju bara 38
    min sambos syster är 40 o väntar barn nu utan problem
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:03:23 följande:
    självklart.. men än så länge är jag vääääldigt lugn eftersom det i dag är 10 dagar sen jag tog sprutan..alla små skuggor och skiftningar KAN bero på den men i morgon är det bara att köra- då har den inte en chans att inverka överhuvudtaget *S*

Nu tog jag ju visserligen ett helt vitt test häromdagen men det är ju det du påstår att du ser något på....så helt säker kan jag inte vara...
    men du fick ju helt blankt för 3 dagar sen var det va o nu börjar man ana så nja skulle allt tro att det är nått, vi hoppas :)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-06 09:17:28 följande:
    Carmat85: har du en gosse på 3,5 mån och försöker igen?? Hur orkar du??? ;)

hahaha det undrar jag med ibland :) alexander är ett nöjd och go bebis och jag har alltid velat ha två tätt dvs med bara året emellan o jag längtar så. vissligen hade jag en tuff graviditet o förlossningen :O uhh. visst det skrämmer mig mer än att ha två barn. om andra klarar det varför inte jag :) dubbel kärlek lixom
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-06 09:17:51 följande:
    problemet är ju att vi måste ha hjälp med IVF och det får man inte efter man har fyllt 40 så därför börjar det brinna lite i knutarna

ajaj då förstår jag men allt inom 2 år kommer du vara gravid, det tror jag allt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester