• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2011-12-06 09:26:07 följande:
    Camrat85: jo sant! Det e ju så individuellt. Jag hade sviter efter grav upp till ett år efter dottern föddes, och tuff förlossning (urakut snitt med snittad urinvlåsa etc) så jag kände mig inte redo, men nu skriker det i bebistarmen!! :)
    hehe.. ajaj ja då förstår jag. jag hade mst jobbigt med att det gjorde så förbannat ont. var inte alls redo för smärtan direkt psykiskt tror jag. sen åkte jag 3 dagar senare på livmodersinflammation och uvi i samma veva,in på sjukan igen i 2 dagar :( med hemska eftervärkar o tydligen kan det bli värre med varje graviditet
  • alexander2011
    JennyOhlsson skrev 2011-12-06 11:33:24 följande:
    pratat med en jätte gullig BM nu och hon sa att
    jag skulle glädjas åt strecken.
    eftersom alla tester visar positivt så finns där ju något...
    ska på sånt där hälsosamtal nästa vecka och sen inskrivning
    i slutet på januari

oron släpper lite nu efter samtalet så jag kan nog börja glädjas lite ändå
    grattis :) vad skönt att dy fick en stöttande bm. ibland kan de allt vara väldigt kalla tycker jag :) stort kram
  • alexander2011

slemmis : nejj..förstår att det måste kännas jobbigt men visst syndes det nått igår. jag har oxå fått spökis men inte så..väntar fortfarande spänt på att se hur det går för dig. styrkekramHjärta

• alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2011-12-06 20:30:36 följande:
    Okej .. Ja jag ska oxå testa med clearblue imorgon.:) hoppas så efter att försökt i 1,5 år..
    åhh vad spännande :) vad synd att det inte har blivit nått än. har funderat på hur det har gått för dig en hel del. vi pratade sist innan jag blev gravid. nu försöker vi med nr 2 ist :) ska hålla tummarna för dig imorgon, uppdatera sen :)
  • alexander2011

jag säger fortfarande slemtorsk att det är nog någonting där på dina tester :) gahh vad spännande. du måste uppdatera om du gör ett test imorgon

• alexander2011

när kan jag börja tidigast o testa. äl+6 idag? har sagt att jag ska vänta men det kliar i fingrarna. väntade på mina tester från testlagret. fick med extra kasseter för det var sluut på lagret, bra service:)

• alexander2011
    BebisVagga skrev 2011-12-07 07:04:25 följande:

inte ett dugg gravid..
    testa igen sen längre frma.. jag litar inte på de testerna tyvärr eftersom jag fick samma när jag var på bim+4 fast jag var gravid o fick senare ett plus på bim+12. jag har ju sett sträck på dina tester så jag tror ndå att du är gravid
  • alexander2011
    Skatan02 skrev 2011-12-07 10:32:56 följande:
    HJälp, vad tror ni om testet ovan ?
    helt klart gravid :)grattis
  • alexander2011

äl+6 idag. sambon överaskade mig med frukost på sängen idag Hjärta han kan alt om han vill ibland.

när kan jag börja testa om jag har 16 dagar till mensen från äl? om 4 dagar? 

• alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2011-12-07 10:56:16 följande:
    Godmorgon :)
    idag åg mitt extra känsliga 10uml ut såhär.
    vad tror ni?Drömmer

äntligen lindamagnusson åhh vad roligt, stort grattis. vi försöker sj med våran 2:a nu. vi pratade en del sist innan jag blev gravidSolig
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester