• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JennyOhlsson skrev 2011-12-13 10:46:33 följande:
    Grattis till alla plus

själv fick man missfall nu i helgen...
    började ordentligt på jobbet i fredags..
    blödningen börjar avta nu så jag hoppas kroppen återhämtar sig snart igen...

men stackarn, beklagar verkligen :( {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 11:01:59 följande:
    Vänta tills du är runt BIM, det är lite väl tidigt att testa nästan 1v innan... HCG-hormonerna kanske inte har hunnit bli tillräckligt höga än ifall du skulle vara gravid.

funderar ev på att köpa en digital nästa vecka o se, jo jag vet att det är väldigt tidigt
  • alexander2011
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 11:16:44 följande:
    Du får göra det... Glad Det är ju så lätt att man blir besviken på alla negativa tester när man testar för tidigt och kanske är gravid ändå.

När jag var gravid med lilltjejen förra året så testade jag efter 4v och 5 dagar, men eftersom jag har längre menscykler och baserat på rutin-UL:et så var jag bara ca. 3-3,5v gången. Förvånad Så det första testet syntes inte ens på bild och knappt med blotta ögat IRL. Hade jag vetat att det var såå tidigt så hade jag ju väntat lite, hehe. Solig
    ja visst blir man sist plusade jag inte förens bim+12 och iofs så är det väldigt tidigt
  • alexander2011
    Aint Your Fairytale skrev 2011-12-13 11:26:22 följande:
    Såg nu att du skrivit BIM + 12 och det är ju 12 dagar efter BIM, men du kanske menade ÄL + 12 eftersom du skrev att det var tidigt?! Glad
    nej då skrev jag fel. asså jag menade att det skulle vara konstigt om jag plusade tidigt nu när jag sist plusade på bim+12
  • alexander2011
    Sweetii skrev 2011-12-13 10:58:01 följande:

Har jag äntligen plussat?
    jag ser nått Solig bim?
  • alexander2011
    Sweetii skrev 2011-12-13 11:54:51 följande:
    skulle haft min mens den 10de, så de blir väl BIM +3 ? :P
    ser väldigt lovande ut, ta ett test iorgon, färgen är lite utsmetad på ditt test, ska hålla tummarna
  • alexander2011

nu dyker det upp ett rosa svagt sträck igen när jag håller testet mot lampan igen från det testet jag tog imorses men om testet inte visar sträck inom tiden är det ju igentligen inte gilltligt

• alexander2011
    Sweetii skrev 2011-12-13 12:04:49 följande:
    Ja har precis tagit ett test, och de ser lovande ut faktiskt, ser ut som att jag ser ett sträck!
    Kan slänga upp bild..

Men tror ni det är positivt eller är det ett spöktest?

ja gör detSolig
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-13 15:24:55 följande:
    JennyOhlsson.. såå jag har tänkt på dig !! stooor kram till dig !!!

Carmat!Visst är där streck !!woohoooo 
    ska ta ett test imorgon o se om det ä starkare :) fann  vad spännande jag tror jag spricker snart!!!!
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-13 15:53:32 följande:
    Carmat: såg tyvärr inget på dagens test.. Har du bild på hur det ser ut nu? När du håller det mot lampan?

Jenny: beklagar verkligen..

Slemtorsk: åh vad spännande! Väntar spänt på uppdatering, när är du hemma?
    ja vänta lite så ska jag se om jag kan fixa det
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester