• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitenEmma91 skrev 2011-12-13 00:21:13 följande:

det är mer rosa IRL :S
    se där ja grattis, återstår bara o se om mitt syns tydligare idag
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-13 06:23:30 följande:
    grattis till plus!!!!! va rooligt ! många fina julklappar här. carmat!!! jag ser streck !!

vakna nu och släng upp starkare tack  

jag är allt vaken hahaha men jag har inte hunnit gå på toa än. uppdaterar direkt efteråt
  • alexander2011
    MissMollis skrev 2011-12-13 07:45:22 följande:

Carmat det verkar lovande jag tror du e gravid. Så vitt jag vet ska ett spökstreck inte synas i genomlysning!! :D

LitenEmma91 -Grattis!!!!

Roligt med lite plus här! Hoppas december är stora plus-månaden!!!! Wiie!! :P

ja jag hoppas, näää jag började oxå fundera på det
  • alexander2011

syns typ ingenting på testet :S

• alexander2011

mina tester kanske inte r nått eftersom det inte syns nått inom tiden :S

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-13 10:05:39 följande:
    Carmat: tror absolut det kan vara något men att det är för tidigt ännu bara. Syns det efter tiden på det du tog nu? Innan jag fick tydligt plus i augusti så hade jag ett par dagar tidigare som svaga svaga streck som alla kom efter tiden, så jag tror att om man får det efter tiden på flera test så är det nog ngt men bara för tidigt, aldrig fått plus efter tiden annars. Håller tummarna!
    ok, tack ja väldigt väldigt svagt, får se om testerna blir starkare framöver
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2011-12-13 10:21:49 följande:
    Carmat: håller tummarna!! Bild?!

ska försöka men fann :S ger en bild från inom testtiden o en nu men vetifan om det syns
  • alexander2011

syns typ ingenting kanske en skugga

• alexander2011

idag inom tiden

efter tiden  

Och igår efter tiden inna ja la mig

• alexander2011

Emaan skrev 2011-12-13 10:39:10 följande:
    Carmat85: På bilden längst ner ser jag ett streck. Jag testade själv rätt tidigt  och då blev det så i början för att sedan bli tydligare nägra dagar sen när jag testade igen.
    ok ahh jag får hoppas dte är så. såhär ser det ut när jag lägger ihop dom
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester