• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sisko
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:26:12 följande:
    Då förstår jag inget, minustrecket ska ju synas klart tydligare iaf. Jag ser inget. men blött måste det ju blivit eftersom kontrollstrecket syns.Förvånad

Var så svagt, varit de på de 2 sista jag gjort och båda ser likadana ut.. Dvs jättemild mittenstreck o sen supersvagaste streck i mitten... så... blir helt tok... mmm
  • Sisko
    finskaflikkan skrev 2011-10-25 16:31:34 följande:
    Dom bästa e helt klart dom digitala där de står klart och tydligt gravid/inte gravid.

Jooo, ler... Körde en sådan förra veckan, som sa ej gravid ei raskaana... Meen symtomen kvarstår, därför kör man med massa oförklariga streck tester... *ler*
    hört att de ej är lika tillförlitliga i mätningen... vet int 
  • finskaflikkan
    Sisko skrev 2011-10-25 16:32:56 följande:

Jooo, ler... Körde en sådan förra veckan, som sa ej gravid ei raskaana... Meen symtomen kvarstår, därför kör man med massa oförklariga streck tester... *ler*
    hört att de ej är lika tillförlitliga i mätningen... vet int 

Hahha har oxå testat jag vet inte huuuur många tester...
    Så i know the feeling!

Hoppas du får ditt efterlängtade plus!    
  • BejbyBoo
    Sisko skrev 2011-10-25 16:31:39 följande:
    Var så svagt, varit de på de 2 sista jag gjort och båda ser likadana ut.. Dvs jättemild mittenstreck o sen supersvagaste streck i mitten... så... blir helt tok... mmm
    Hmm... men som Fru höst skriver så ska ju det vågräta strecket vara starkt, oavsett positivt eller negativt resultat. Jag skulle gå tillbaka till apoteket med testerna och reklamera.
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Lövet22

Har kollat o försökt redigera, testet har ett svagt streck = spök så det skulle jag inte lita på, men jag håller med FlakeZ reklamera

• Sisko
    finskaflikkan skrev 2011-10-25 16:34:30 följande:

Hahha har oxå testat jag vet inte huuuur många tester...
    Så i know the feeling!

Hoppas du får ditt efterlängtade plus!    

Kiitos och tack.. *ler* ... Hålla massa tummar... *ler* ...
    BejbyBoo skrev 2011-10-25 16:37:57 följande:
    Hmm... men som Fru höst skriver så ska ju det vågräta strecket vara starkt, oavsett positivt eller negativt resultat. Jag skulle gå tillbaka till apoteket med testerna och reklamera.
    Hade kanske varit bra om man sparat dem med... Men men... Skall nog försöka hålla mig ifrån testandet i någe dagar.. Man blir ju sinnesförvirrad *ler* ...
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:45:32 följande:
    Har kollat o försökt redigera, testet har ett svagt streck = spök så det skulle jag inte lita på, men jag håller med FlakeZ reklamera
    Som ovan ej dem kvar, men men... Får på något vis kontakta cb, om de nu går. . . internationella nr. För de har blivit så på alla cb jag använt... *brydd*

• Radioactiive

Sisko: Jag ser ju strecken, men tror de är spökstreck fick 6 såna på raken, men starkare än dina fast fortfarande svaga och jag var inte gravid. Om du mått så risigt nu ett tag så köp de digitala så får du klar språk på en gång. :)

• Lillasyrran01
    Sisko skrev 2011-10-25 16:01:48 följande:
    orginal bilden med cb.

Jag tycker dock att jag ser, men det är kanske som dom andra säger att det är vanligt att sådanna sträck uppstår
  • Marie-anne

Förlåt då!! jag bara undrade, jag vet att jag inte e nån expert, men jag bara oroade mej, men är inte tappen tjockare än urinröret? jag har roligare saker för mej än att pilla, men jag blev orolig bara,

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester