• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Sisko skrev 2011-10-25 16:01:48 följande:
    orginal bilden med cb.

supernegativt tyvärr

De där vita strecken är väldigt vanliga på sk stickor, som testlagrets, rfsu och sånna.. det brukar stå i instruktionerna att det kan uppstå- om jag inte missminner mig, har inte läst instruktionerna på ett tag men jag vet att det har stått på flera av de märken jag har använt.
  • Sisko
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-25 16:03:52 följande:
    supernegativt tyvärr

De där vita strecken är väldigt vanliga på sk stickor, som testlagrets, rfsu och sånna.. det brukar stå i instruktionerna att det kan uppstå- om jag inte missminner mig, har inte läst instruktionerna på ett tag men jag vet att det har stått på flera av de märken jag har använt.

jo det jag misstänkte på rfsu... men den på cb, fått så på 3st nu på raken, supersvaga blåa streck :S
  • Sisko

såg ej svaret dit, nu så :D *ler*

... Men men... Undrar varför man har en supersvälld mage, mått illa i flera veckor, halsbränna, finnigare än min 13 åringa son... hugg i livmodern... pirrar i brösten... Jag blir helt tok, och får ej komma in ti bm för att bli undersökt... om man fått knutor el så...  

• Didajdidajda
    Sisko skrev 2011-10-25 16:01:48 följande:
    orginal bilden med cb.

Alltså det här är lite jobbigt...
    Jag ser plusset på denna... Men det kan ju vara min skärm som spelar mig ett spratt.
  • Didajdidajda

Alltså jag ser ett plus :( ...
    Kan inte du prova med ett annat test, tex. "Testa tidigt"- testet. Tror dom är känsligare!

• Sisko
    Lövet22 skrev 2011-10-25 16:18:04 följande:
    Sisko, testen ser torkade ut.Obestämd

Ej torkade, tog bilderna direkt efter de blitt testade. jag är ju den som efter 5 min kastar dem för att ej bli lurad. så, tar kort direkt efter 2 sek... :S
    Didajdidajda skrev 2011-10-25 16:19:45 följande:
    Alltså jag ser ett plus :( ...
    Kan inte du prova med ett annat test, tex. "Testa tidigt"- testet. Tror dom är känsligare!

tycker jag med. men men. jo har testat rfsus tidiga igår, men den var så fett minus de gick ... Man bli tok...
  • Lövet22

Då förstår jag inget, minustrecket ska ju synas klart tydligare iaf. Jag ser inget. men blött måste det ju blivit eftersom kontrollstrecket syns.Förvånad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester