• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BebisVagga

jag skriver iaf in som att jag hade ÄL den 22.. så räknar jag iaf fostret för stort..
    men änsålänge håller jag det för mej själv...  o här..

• lilaemma
    BebisVagga skrev 2011-10-24 22:10:53 följande:
    okej.. hur jag nu ska KUNNA låta bli hehehehe

det e frågan
    Jaa... jag hade aldrig kunnat låta bli! ;)
  • BebisVagga
    lilaemma skrev 2011-10-24 22:12:15 följande:
    Jaa... jag hade aldrig kunnat låta bli! ;)
    inte jag heller...
  • Soffiie

men om du har flera tester hemma är det ju bara testa =)

har verkligen testlagret känslighet på 10 mlu?? har ja aldrig sett  dem jag köper är 25mlu

• Marie-anne

f.låt att jag gnatar, men är det normalt att "tappen" känns jämt? min verkar så långt ner och det har jag alltid kännt vad jag vet, men jag googlade men blev ej klokare=(

• slemtorsk i din bralla
    Marie-anne skrev 2011-10-25 03:12:19 följande:
    f.låt att jag gnatar, men är det normalt att "tappen" känns jämt? min verkar så långt ner och det har jag alltid kännt vad jag vet, men jag googlade men blev ej klokare=(
    måste fråga om du är säker på att det är tappen först?? Men ja den känns jämt om du känner efter den, den finns där jämt och flyttar sig inte någonstans men jag har fått klart för mig att många tar fel på tappen och urinröret eftersom det faktiskt sitter längre ner och lättare att komma åt och om nu din sitter "långt ner" så är det mer troligt att det är urinröret....eller en lågt sittande livmodertapp men den ska sitta på samma ställe hela tiden...

Själv förstår jag inte varför man sitter o pillar o letar efter tappen
  • sweasmamma

nu är mensen över!!!! jippiiiiiiii =)  lääääängtar tills äl och tills den är över!! *testa testa testa*Skrattande

• BebisVagga

inget starkare test denna morgon...

ska nog vänta tills efter helgen att testa igen

• lilaemma
    Marie-anne skrev 2011-10-25 03:12:19 följande:
    Den känns jämt. Ibland väldigt lågt ner och ibland  högt upp, kanske ett fingers längd... Vi pratar alltså inte om någon enorm skillnad... men jag undrar som slemtorsk är du säker på att du känner på rätt sak...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester