• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • lycka 4
    klara färdiga gå skrev 2011-10-24 19:49:15 följande:
    Lycka 4, när var din sista mens?

Stort grattis:) 
    Min sista mens första dag va 1 okt
  • klara färdiga gå

Oj, samma som mig.
    ska försöka och inte kissa inatt och ta ett test för skojs skull imorn bitti. På tok för tidigt jag vet men kan inte låta bli. 

• lycka 4
    klara färdiga gå skrev 2011-10-24 20:00:18 följande:
    Oj, samma som mig.
    ska försöka och inte kissa inatt och ta ett test för skojs skull imorn bitti. På tok för tidigt jag vet men kan inte låta bli. 
    håller tummarna för dig =)
  • Virran
    lycka 4 skrev 2011-10-24 19:55:52 följande:
    Min sista mens första dag va 1 okt

Precis som mig, å så plussade vi idag =)
  • Soffiie

Grattis till alla som plussat

jag hade också sista mensen 1 ocktober och plussa i lördags så svagt så det knappt syntes men igår såg man det bättre och idagär det ingen tvekan längre...
  • lycka 4

Kul att vi är några med samma datum :)

• klara färdiga gå

Testade ni med morgonurin så tidigt?
    Grattis alla, hoppas jag kan följa med skaran med i-början-av-juli-bebisar:) 

• Soffiie

ja jag teta på morognen men sen på dagen med coch ett ikväll alla blir som på bilden  lycka till imorogn me testandet

• klara färdiga gå

Tack tack, kul att höra ni är hög hormonare alleredan.
    Men det borde era män redan fått erfara, hihi 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester