• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Helenmedh
    Soffiie skrev 2011-10-24 10:34:07 följande:
    jag har bmi på lördag den 29e =) så tidigt 

Tack!!
    Oj! JA det var verkligen tidigt plussat :P Känns som om hoppet är ute för mig då :P
  • Soffiie

helena NEJ det är inte kört alla är olika jag plussar alltid tidigt.. vanligaste är runt bmi så ge inte upp än... när har du bmi?

• Soffiie

lillapluppen TAck ja verkligen  det syntest i går men dåligt idag syns det utan tvekan =)

• finskaflikkan

Timrasmus:stort grattis till plusset!

Bebisvagga: ang alkoholen så har jag gjort samma... Med min dotter för typ2 år sen... Plussade mitt på dan, hade beställt och betalat en kryssning som jag och sambon skulle på...
    Kändes tråkigt att inte ta ett endaste glas vitt så drack två... Men inget mer... 

E ju faktiskt samma sak... Skiljer liksom en dag. Och nej hon tog ingen skada av de. Tyvärr av andra orsaker som inte hör hit.     

• Stinis83

Bebisvagga, jag drack på midsommarafton och veckan efter, så plötsligt slog det mig att vad fan gör jag, tänk om jag är gravid?! Och några dagar senare plussade jag :) Nu är jag i vecka 21 och allt är bra med bebisen. Men jag fick lite ångest även om jag vet att det inte är direkt livsfarligt. Men hade jag vetat om det hade jag aldrig druckit en droppe, det är dumt att ta risken. Tycker jag :)

• Soffiie

en fråga jag har ju plussat nu men vill färga håret skulle ni göra det eller ? har hört olika saker om det? vill ju inte riskera något...

Tack finskaslikkan.. Vi kommer få barn samtidigt igen ungefär=  )

• finskaflikkan
    Soffiie skrev 2011-10-24 11:12:07 följande:
    en fråga jag har ju plussat nu men vill färga håret skulle ni göra det eller ? har hört olika saker om det? vill ju inte riskera något...

Tack finskaslikkan.. Vi kommer få barn samtidigt igen ungefär=  )
    Ja bara JAG kmr till juni så..
    Jag färgade håret hos frissan faktiskt. Fast då visste jag inte att jag va gravid, kände de på mig dock...
    Så gick direkt till apotek hjärtat och köpte ett digitalt CB som visa plus   
  • Soffiie

ja jag får se då jag har färg hemma och tänkte färga förrut men har inte blivit av.. men kanske ska göra det nu på en gång jag är ju innan bmi  med så egentligen om jag itne vart testgalning hade ja inte vetat nått nu

Klart du kommer till juni = )nu ska vi ha sommarbebisar =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester