• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Marie-anne

hm det e inte så att jag känner på livmodertappen bara så där, men jag läste något på en sida och kom att undra då jag tycker jag känner min så där direkt, och undrade om det var vanligt, för jag har så länge jag kan minnas alltid känt den och undrat om den ska vara så lågt?

• Soffiie

Jag ser ett extra streck på alla testen men om det är spök eller ej vet jag inte kanske för tidigt

• anneh
    Soffiie skrev 2011-10-23 20:07:03 följande:

anneh jag tror på ett plus pga att dem rfsu testen mäter 50 mlu .. jag har bmi på lördag fick dessa idag =)
    Jaha är dom så pass "okänsliga"? Kanske ska ta ett lite känsligare test och se om det blir tydligare!
    Ser streck på dina test, dom är svaga, men starkare än mina Skrattande
  • Stinis83

TimRasmus, visst är det ett svagt streck! Jag vågar mig på ett försiktigt grattis :)

• MissMollis
    Soffiie skrev 2011-10-24 07:08:12 följande:
    Visst är det ett streck där =)

Jag ser strecket! Hoppas hoppas :)
  • MissMollis

Man blir ju så sjukt testsugen av att se andras test, hjälp.. Är idag på ÄL +6 o var såååå nära o ta ett test i morse men vet att det inte kommer synas ngt o skyndade mig o kissa innan jag hann göra ngt ;) Men i morron kanske... :P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester