• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BebisVagga

detta vita strecken har kommit dit 2 mornar i rad nu..
    undrar var mitt streck tagit vägen.. för det kommer inte tillbaka iaf.. blev nog lurad
  • LillaPluppen
    BebisVagga skrev 2011-10-26 07:45:26 följande:

detta vita strecken har kommit dit 2 mornar i rad nu..
    undrar var mitt streck tagit vägen.. för det kommer inte tillbaka iaf.. blev nog lurad
    surt!
    När har du BIM?
  • Stella 78
    lycka 4 skrev 2011-10-26 07:25:27 följande:
    Jag blir förundrad över alla som pillar på tappen i tid å otid ?? Man ska inte hålla på att pilla förmycket ,
    Men att känna på tappen är inget värre än att ha sex. Tror ju inte folk kommer direkt från trädgårdslandet utan att tvätta händerna och börjar pilla... däremot så ska man ju inte hålla på att försöka pilla in i hålet osv. Har t om blivit uppmanad av gynekolog att känna efter snabbt vid dusch för att lära känna kroppen under cykeln.
  • BebisVagga
    LillaPluppen skrev 2011-10-26 07:46:29 följande:
    surt!
    När har du BIM?
    vet inte..
    i början på nästa månad tror jag

har ju precis haft missfall så kroppen har bara hunnit med en mens
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-26 07:48:11 följande:
    vet inte..
    i början på nästa månad tror jag

har ju precis haft missfall så kroppen har bara hunnit med en mens
    Men då är du ju jättetidigt ute så det är ju lugnt.. finns tid än att få ett fint fett plus

Jag ska inte ha mens förrän om 15-16 dagar (ägglossning typ i morgon) men kommer börja testa nästan direkt pga jag ska börja med suprecuren på onsdag och jag vill undvika att köra den för många dagar OM jag skulle vara gravid så jag hoppas att OM vi prickat rätt att det blir utslag med en gång...typ superhög-hormonare *S*
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-26 07:52:05 följande:
    Men då är du ju jättetidigt ute så det är ju lugnt.. finns tid än att få ett fint fett plus

Jag ska inte ha mens förrän om 15-16 dagar (ägglossning typ i morgon) men kommer börja testa nästan direkt pga jag ska börja med suprecuren på onsdag och jag vill undvika att köra den för många dagar OM jag skulle vara gravid så jag hoppas att OM vi prickat rätt att det blir utslag med en gång...typ superhög-hormonare *S*
    det konstiga är att jag faktiskt fick ett svagt streck för någon dag sedan.. men nu e det bara vita streck istället...

fel på mina ögon eller fel på testen? fattar noll faktiskt
  • Mymemlan
    Lövet22 skrev 2011-10-26 06:25:50 följande:
    Har du nån bild?
    Jo men jag fick inte upp den från mobilen, så ska lägga upp nu :)
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-26 07:53:27 följande:
    det konstiga är att jag faktiskt fick ett svagt streck för någon dag sedan.. men nu e det bara vita streck istället...

fel på mina ögon eller fel på testen? fattar noll faktiskt
    vita streck är ju inget fel... utan det är ju bara ett tecken på att de är negativa, det svaga strecket, kan det ha varit ett spökstreck?

För om du fick ett streck för några dagar sen så borde det ju iaf vara kvar nu..
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-26 07:57:26 följande:
    vita streck är ju inget fel... utan det är ju bara ett tecken på att de är negativa, det svaga strecket, kan det ha varit ett spökstreck?

För om du fick ett streck för några dagar sen så borde det ju iaf vara kvar nu..
    jo jag tycker med det.. men kan man få spökstreck med på bild?
  • Mymemlan

Oredigerad morgonen 23/10, alltså söndag.

Idag morgon. Oredigerad.

Morgon 24/10.

Jag tycker ju att cb är starkare än dagens, men om man jämför dom från testlagret så har det ju blivit mkt starkare. BIM är först imorgon också. Men man läser ju allt och kan inte låta bli att oroa sig..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester