Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Började med äl-test denna månaden och missade en dag 6/3
Är 5/3 positivt eller räknas 7/3 som positivt?

Började med äl-test denna månaden och missade en dag 6/3
Är 5/3 positivt eller räknas 7/3 som positivt?
Nu tvivlar jag inte på att det är l, alltså bara fortsätta mysa på.
Bara onödigt att fortsätts testa nu va trötts att det är spännande?
Positivt äl test innan man tar gravtest menar du??
Ser någon något på dessa två?:)
Mina streck var spökstreck antar jag konstigt på RFSU där jag aldrig sett nåt innan. Fick mensen 1 dag tidigt, höll på i 4 dagar brukar vara i 7-8. Jättekonstigt, har konstant mensvärk nu efter också, känns som något inte är som det ska. Får kolla upp om det fortsätter nån vecka till.
Ett tips till alla er streckletare är att alltid kolla testen i dagsljus. Allting syns mycket tydligare än om man är i badrummet eller under lampa!
Vi tar alltid våra tester på jobbet i ett rum som inte har något fönster, så vi får ta med dom ut till ett fönster för att kunna göra korrekta avläsningar haha
Många gånger ser dom negativa ut men när man ser på dom i dagsljus så kan man ana något svagtsvagt!
Tack!
Enda anledningen till att jag tror att jag är äl+9-10 är på grund av tempning och NC som satt ut älskar till 17 mars. Testat med äl-stickor som bara varit negativa. Kanske ska tillägga att dagen test är ett testa tidigt som mäter från 10-12 hCg.
Tack! Har tagit flertalet tester tidigare denna månaden, både av denna och annan sort, och samtliga har varit toknegativa. (Antar att jag är ganska ovanlig ;)) Ska ge det ett par dagar och se om strecken blir starkare innan jag ringer och bokar tid hos bm.
[quote=77538518][quote-nick]Nathaliieee skrev 2017-03-28 09:25:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Ser ut att vara fel på testet eller att du läst av det för tidigt innan all färg passerat testområdet!
Vad säger ni om detta?
Ej morgonurin,inte hållt mig länge heller.
Nu ringer jag akutgyn,orkar inte må som jag mår :(