Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Men kul! Grattis till graviditeten :)
Men kul! Grattis till graviditeten :)
????
Hur räknar man med ältest? Hade pos ons, Tors, neg tor kväll. Räknar man ons som äl sen äl+1 tors eller äl+1 efter det blev neg?
Uppdatering från mitt test! Jag testade Clear Blue digital imorse och den visade "Gravid v.1-2". Kan det stämma? Jag fick en nidblödning den 18 Februari och jag mår illa, känner mig yr/sjuk, mensvärkliknande smärta (mest höger sida), mina bröst är spända och det känns som mina organ flyttar sig upp/bakåt. Jag kissar jätte ofta och är redan trött på det. Jag kollade på 1177.se och mina symptomer stämmer mer ihop med v.5-6.
Jag har tid till barnmorskan den 17 Mars men jag känner mig lite otålig haha. Man är ju nyfiken då det är första barnet
Jag uppskattar alla svar som jag kan få :)
Tack så mycket! (-^_^-)
Jag hoppas mina tarmar lugnar sig snart då :)
Vad menas med 4+? Är det dag 4 eller vecka 4?
Tror du veckan från testet stämmer? Vi misstänker att hen blev till den 11 Februari 2017
Jag tror inte min mens blev regelbunden men den senaste mensen jag hade var 5 Januari. Jag är 97% säker att jag hade ägglossning mellan 12 Februari (hela den veckan hade jag extremt mycket flytningar).
Kanske inte så mycket att gå på. Men jag fick en nidblödning den 18 Februari
Jag tror inte min mens blev regelbunden men den senaste mensen jag hade var 5 Januari. Jag är 97% säker att jag hade ägglossning mellan 12 Februari (hela den veckan hade jag extremt mycket flytningar).
Kanske inte så mycket att gå på. Men jag fick en nidblödning den 18 Februari
Men är det normalt att ha symptomer redan nu som egentligen ska komma v.4-5? Jag har spända bröst, trött, yr, lite sådär med humöret, mensvärks liknande känsla etc. :o
[quote=77474969][quote-nick]villblitremedpcos skrev 2017-03-06 20:43:48 följande:[/quote-nick][/quote]
Den är ju inte färdig! Det ut att behöva ligga ett tag till tills hela testytan är vit. Men det ser negativt ut, som att teststrecket är väldigt vitt. Men det kan vara för att den behöver ligga lite det!
Hej! Jag har ett dilemma.. Idag är dagen innan mens och jag tycker mig se vissa tecken på att bebis-verkstaden har lyckats. Tog ett test innan, inte morgonen. Det var negativt om man räknar inom "tiden". Man ska läsa av resultat efter 5-10 min, men jag hittade ingen info om någon tidsgräns, så jag bara antar att det är 10 min.
MEN, efter ca 15 min dök detta streck upp.
Jag har varit med om färgrester förr, men oftast liksom "vandrar" den färgen förbi och hamnar där resten av färgresterna hamnar.
Kan jag tolka detta som positivt? Eller ogiltigt?
5 min efter maxtid känns ändå inte så värst farligt... och likadant känner jag om förgresterna, varför skulle de få för sig att fastna på "rätt" plats och sen stanna där?
Hjälp, jag blir tokig<3