• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2011-10-17 08:38:54 följande:
    alltså ... jag har ett cb liggandes hemma,blir ju helt nervös när jag ska testa om jag också får spök =(

rekomenderar ni något annat test ?? (ev) äl+8 idag !! inbillar jag verkligen mig för brösten ömmar !! 
    jag skulle aldrig ta ett CB så tidigt i cykeln... ALDRIG....möjligtvis efter man gått över tiden. Dels pga risken för spökstreck men också pga de kostar onödigt mycket för att lägga ut på att analysera något som troligtvis inte finns där så tidigt i cykeln.
  • kanske 4a

Hoppar in här, har tjuvläst ett tag nu och hoppats att jag ska få lägga in egna bilder någon gång. Och nu tror jag det är dags. Testade i morse äl +6-7 med känsliga tester 10mlu. Först syntes ett svagt smalt streck men nu när det har torkat syns det inte längre och tyvärr hann jag inte ta bild innan strecket försvann. Men jag tycker mig ändå ana något litet. Jag har aldrig fått så med de testerna förut så jag kan ju inte låta bli att hoppas :) Slänger in en vanlig bild och en inverterad. 

• bojji07
    Lillastrumpen skrev 2011-10-17 07:59:42 följande:
    Här kommer mitt test från BIM-7/ÄL+9

Varsegod och gissa och analysera.....

Testet är 2 minuter gammalt när jag fotade det och det är inte "fixat" med!
    Tror du plussar
    Älskar mina barn ♂-91 ♂-07 ♀-09 & ♀ -11
  • LillaPluppen
    Lillastrumpen skrev 2011-10-17 07:59:42 följande:
    Här kommer mitt test från BIM-7/ÄL+9

Varsegod och gissa och analysera.....

Testet är 2 minuter gammalt när jag fotade det och det är inte "fixat" med!
    Jag ser ett streck till och det ser tom rosa ut=).....onekligen hoppfullt!=)
  • Lillastrumpen

Tack alla och JA som sagt så vet jag ju svaret men det var bara kul att se om ni också skulle se det! =)

Nu har ni ett VÄÄÄÄÄLDIGT svagt positivt test att jämför med!! =)

Lycka till ALLA och GRATTIS till er som plussat! =)

• LillaPluppen
    Lillastrumpen skrev 2011-10-17 10:05:03 följande:
    Tack alla och JA som sagt så vet jag ju svaret men det var bara kul att se om ni också skulle se det! =)

Nu har ni ett VÄÄÄÄÄLDIGT svagt positivt test att jämför med!! =)

Lycka till ALLA och GRATTIS till er som plussat! =)
    jasså du=) Du gjorde ett litet blind test på oss din filur=) haha
  • Lillastrumpen
    LillaPluppen skrev 2011-10-17 10:45:37 följande:
    jasså du=) Du gjorde ett litet blind test på oss din filur=) haha
    Japp =) och sen så har ni ju fått ett test som ni kan jämföra med....=)
  • Lufsan

Hej tjejer tog ett test nu imorse och det ser likadant ut som det igår. Så jag vet inte vad jag ska tro. Tänkte gå till läkaren idag får se vad dom säger. 

En dag i sänder.
  • Vindruvan

Nu har jag testat mig igen, skulle vänta två dagar sa jag, men det gick inte så bra... haha:) Förut har jag gjort cb test men idag gjorde jag med rfsu:

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester