• Vindruvan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Får jag vara med?

vad tror ni om det här testet:

Så såg mitt cb ut inom tidsramen av 10 min.

När testet legat framme ett atg så det fått torkat så blev strecket ännu tydligare (vet inte om det är bra elr ej) och såg ut såhär:

vad tror ni??=)
  • Vindruvan
    LillaPluppen skrev 2011-10-13 15:22:09 följande:
    Ser jättebra ut Vindruvan!=) Grattis!
    Åh, JA! Tack=)
  • Vindruvan
    Stinis83 skrev 2011-10-13 15:39:15 följande:
    Vindruvan, jag vågar mig på ett grattis :) Det borde inte bli sånt fint streck annars :)

tack så mycket!{#emotions_dlg.flower} Vågar jag verkligen tro på det här?

Ska testa imorgon är det tänkt, hoppas på starkare då=)

• Vindruvan
    Tessan skrev 2011-10-13 15:22:21 följande:
    Ja jag ser nått men vet inte vad jag ska tro. äter p-piller. men råkade glömma två stycken (inte i rad) och nu mår jag dessutom illa.. inga andra symptom.. så vet ju inte när jag borde blivit befruktad isåfall, så det blir svårt att veta när man kan testa. hur lång tid bör jag vänta innan ett nytt test för att få ordentligt streck så det inte är något tvivel på om det är nått eller inte?
    Tessan jag ser en svag skymt. Dock kan denna skymt ebyda spökstreck är jag rädd för. Men mitt test som jag lagt upp nu på bim+ 5 började med detta lilla svaga som ditt. Mitt är ju ännu svagt, men starkare. :)
  • Vindruvan
    Vindruvan skrev 2011-10-13 16:03:38 följande:
    Tessan jag ser en svag skymt. Dock kan denna skymt ebyda spökstreck är jag rädd för. Men mitt test som jag lagt upp nu på bim+ 5 började med detta lilla svaga som ditt. Mitt är ju ännu svagt, men starkare. :)
    använde mig utav test lagrets också...=)
  • Vindruvan
    Choccolat skrev 2011-10-13 16:35:18 följande:

Nu kom mensen... F*****N!!!!!!!!!!!!!

Grattis vindruvan! Tessan, jag ser inte så mycket men min egen besvikelse kan förstås grusa mina ögon..

Åh vad synd! Vet att det känns fruktansvärt...

Tack för ditt grattis!{#emotions_dlg.flower}

• Vindruvan

TACK till alla ni som grattat! Blir så glad:){#emotions_dlg.flower}

Det är bara det att idag tog jag ett till test, rfsu... och det visade absolut ingenting. :( Känner mig helt förtvivlad nu. Trodde jag var gravid efter CB pluset. Men nu visar det här testet neg?

Gråter

• Vindruvan
    LiinaPiina skrev 2011-10-14 11:11:06 följande:
    Lyckan varade inte länge.
    Blödning idag, är det missfall nr 2 kanske?
    Vill bara gräva min egen grav....Gråter
    Åh nej, vad synd! Är du säker på att det är mens då? Vissa blöder under grav:)
  • Vindruvan
    LiinaPiina skrev 2011-10-14 11:31:30 följande:
    Jag är helt förstörd.
    Jag vet inte nu på söndag är det 5 veckor sen jag hade mens.
    skulle ju haft mens i söndags 9/10
    Jag hoppas verkligen att det inte är något :(

Det kan vara så att det bara är en vanlig blödning. Jag hoppas på det! Men förstår hur du känner dig. Blöder du mycket? Har du ont?

Kramar!

• Vindruvan
    kotte1 skrev 2011-10-14 12:38:41 följande:
    tog ett cb nu.. detta är resultatet.. 
    Jag ser ett blått streck, men som ser lite tunt ut, men det syns!=)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester