• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    lilaemma skrev 2011-10-17 15:49:24 följande:
    Puman: Lycka till!
    tack tack .. sjukt nervös!! ska nog testa ett rfsu ikväll om jag kan hålla mig ,annars imorgon bitti!vet ju det kan vara för tidigt också men klart man hoppas!!
  • sweasmamma

ska fota mitt cb så ni får analysera =) dock skitkamera på mobilen så ska ta med riktiga kameran 

• Lufsan

Hej dom hade fullt på öppethus så jag ska ringa och boka tid imorgon bitti. 

En dag i sänder.
  • ranten
    lilaemma skrev 2011-10-17 13:23:04 följande:
    Ja, jag är säker på att det är spök. Har fått sådana i flera månader nu. Anar alltid något inom tiden och en stund efteråt framträder det här och sedan bleknar det. Nu kan man bara ana lite grått i vissa vinklar.

Här är en fixad bild. Vacker, men inte positiv på riktigt...

är det där babytime test?
    tror jag har samma problem nämligen...
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-10-17 15:56:17 följande:
    ska fota mitt cb så ni får analysera =) dock skitkamera på mobilen så ska ta med riktiga kameran 
    Ja gör det, älskar att analysera :)
  • mamma91

vart beställer ni era test på nätet?? blir ju jätte dyrt att springa och köpa CB hela tiden.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester