• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • sweasmamma
    MissMollis skrev 2011-10-18 10:05:26 följande:
    Fråga om ägglossning: fick tokutslag på ältestet igår kväll så antar att ägglossningen ska vara idag el i morron. Men detta kanske e lite puckad fråga hehe men hur hårt ska man ligga i lixom ;P Räcker det med en gång idag o en gång i morron eller ska man tokgöka haha?? Tungan ute
    TOKGÖKA!!!!!!!!! ha ha,det räcker med en gång idag och en gång imorgon. du har ju störst chans att bli gravid samma dygn som ÄL sker så kör på i 3 dagar =)
  • sweasmamma
    Teddyn87 skrev 2011-10-18 10:05:27 följande:
    Tack nu vill jag bara dagarna ska gå så jag får ta ett riktigt STARKT test haha :D  Gravid

Tackar så mycket alla, jag håller tummarna för er andra!!
    så roligt för dig!!!!! jag ska testa i em,har sparat morgonurinet =)
  • Teddyn87
    MissMollis skrev 2011-10-18 10:05:26 följande:
    Fråga om ägglossning: fick tokutslag på ältestet igår kväll så antar att ägglossningen ska vara idag el i morron. Men detta kanske e lite puckad fråga hehe men hur hårt ska man ligga i lixom ;P Räcker det med en gång idag o en gång i morron eller ska man tokgöka haha?? Tungan ute
    Nej en bara tokgöka ;)
    sweasmamma skrev 2011-10-18 10:08:25 följande:
    Ohh jag ska hålla alla tummar o tår! ha det kylskåpskallt i en försluten förpackning sedan låt det bli rumsvarmt när du ska testa! :)  *håller tummarna*
  • sweasmamma
    Teddyn87 skrev 2011-10-18 10:18:38 följande:
    Nej en bara tokgöka ;)
    sweasmamma skrev 2011-10-18 10:08:25 följande:
    Ohh jag ska hålla alla tummar o tår! ha det kylskåpskallt i en försluten förpackning sedan låt det bli rumsvarmt när du ska testa! :)  *håller tummarna*
    tack visste jag inte,det står i kylen förpackat nu =) hur länge ska det stå framme typ Tungan ute
  • Den lilla M

pumann: tills det är rumstemperereat. Så ca 1h kanske, beror ju på hur mycket kiss det är...

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • sweasmamma
    Den lilla M skrev 2011-10-18 10:41:53 följande:
    pumann: tills det är rumstemperereat. Så ca 1h kanske, beror ju på hur mycket kiss det är...
    ah tack !!! ååhhh en hel timme =) men det är ändå fullt så koncentrerat ??dumma frågor kanske Skäms
  • Den lilla M

pumann häll så mycket som du behöver för ett test i nånting med en bredbotten (gammal gb-glass kartong eller nått) för så kommer det värmas upp fortare. Tänk på att du inte behöver massor av kiss till ett test utan det räcker med ganska lite

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Blygaste

Nu var det ett tag sedan jag testade.. Här kommer morgonens test, lite fixat :)
    Vad ser ni? Vad tror ni?? :)

• JennyOhlsson
    Blygaste skrev 2011-10-18 11:21:49 följande:

jag ser tyvärr inget
  • Lindis1974
    Blygaste skrev 2011-10-18 11:21:49 följande:

Ser negativt ut. Tyvärr
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester