• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • LitenEmma91

Woohooo, + på första försöketTomte
    Inte illa pinkat

• kanske 4a

mamma91: det är ju hur tydligt som helst!! Grattis och njut nu!

Grattis till Teddy också!

Jag har försökt fota i säkert en timme nu med alla möjliga vinklar och ljuskällor, men det går inte att fånga mina svaga skuggor på bild. Men jag ser iaf svaga skuggor och de är kvar efter att testet har torkat. Jag mår illa, kaffet smakar inte som det ska, molvärk, huvudvärk och ömma bröst. Jag tror faktiskt jag är gravid även om jag inte vågar ropa hej ännu. Testar i morgon igen och har två cb (vanlig och digitalt) som väntar på rätt tillfälle. Lägger ut bilderna här iaf. Det översta är från saveon och det understa av märket one step. Båda mäter från 10mIU.

• Choccolat
    sweasmamma skrev 2011-10-18 12:32:17 följande:

så.. bild från igår em,kissat 2 timmar innan och druckit en del kaffe ... neg va???
    Men.. jag tycker ju att det här är ett ganska tydligt +
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2011-10-18 12:51:48 följande:
    Ser lovande ut pumann :) :) håller tummarna
    tack ,vi fortsätter hålla tummar och tår! 
  • Choccolat
    whattha skrev 2011-10-18 12:07:05 följande:
    Ja man får ju hoppas, får kanske köpa mig några fler stickor, får återkomma med resultat på dom=)
    Jag håller tummarna för dig!!! =)
  • sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-18 12:54:09 följande:
    Men.. jag tycker ju att det här är ett ganska tydligt +
    tycker du ???? oj =) va glad jag blir . . som sagt det är ju em urin ett par dagar innan bim så .. =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester