• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Stella 78

Envira, jag har endo men inga samlagssmärta...visste inte ens att jag hade det innan jag opererades för utomkved

• Envira

fast jag har legat inne på sjukhus och fått skiktröntgen på magen så tror nog det skulle setts då.. 

• whattha

Började fundera lite på lutealfasen, kan den skifta längd? Jag har haft en ganska oregelbunden mens och sist jag med garanti vet att jag hade ÄL(förutom denna gång) så var den 14dagar, skulle det kunna vara möjligt att den nu skiftat till 16-18 dagar? Med tanke på att mensen är sen? För det står ju på cb digital att dom ska visa rätt 99% på bimdagen, vilket borde ha varit igår och det visade negativt idag=S tankarna snurrar ju runt hela tiden om vad det kan vara....

• lilaemma
    April barn skrev 2011-10-18 19:02:39 följande:
    Hoppar jämt bara in och säger nepp, de mäter 10 mlu. Går att googla Skrattande
    Var får du den infon ifrån? Deras kundtjänst säger 25.
  • 85 Linda

Hej tjejer!
    Jag vet väl egentligen inte om jag platsar i just den här tråden, men jag hoppar in iaf
    (det är förövrigt jätte kula att se alla era plus och jag hoppas att fler som hoppas plussar snart)
    Jag har ett litet problem..
    Jag tog ut min spiral (som jag hade i ca 10 månader) för ca 1 och en halv månad sen, än har jag inte fått tillbaka mina mens.. MEN jag har konstant mensvärk sen några veckor tillbaka, jag har humörsvägningar, huvudvärk ofta, vita filluktande flytningar, fick en blödning som kunde likna en nidblödning mm
    Nu till mina frågor.
    *kan jag vara gravid trots neg tester? (har bara testat med Rfsu)
    *Hur många dagar efter en såkallad nidblödning kan man få ett plus? 
    *Är det kroppen som ställer om sig efter spiralen?
    * Hur länge är det normalt att man gå runt å har ont utan att mensen kommer?

Hoppas det finns nån som kanske haft liknande probelem eller så :)

Jätte bra tråd förresten!          

• April barn
    lilaemma skrev 2011-10-18 19:46:04 följande:
    Var får du den infon ifrån? Deras kundtjänst säger 25.
    Testa tidigt mäter 10, de vanliga 25. Går att googla så står det på alla sidor :)
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • kanske 4a
    April barn skrev 2011-10-18 20:06:39 följande:
    Testa tidigt mäter 10, de vanliga 25. Går att googla så står det på alla sidor :)

Jasså du ger dig till känna iaf ;)
  • April barn
    kanske 4a skrev 2011-10-18 20:30:16 följande:
    Jasså du ger dig till känna iaf ;)
    Haha kan ju bara inte låta bli
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • Guacamole
    April barn skrev 2011-10-18 20:06:39 följande:
    På vilka sidor då?
    Älskade Kevin 091114
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester