• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lufsan
    Envira skrev 2011-10-16 20:19:32 följande:
    när jag gör om din bild i datorn och förbättrar färgen så ser faktiskt jag också..
    Skönt då är jag inte knäpp... 
    suss85 skrev 2011-10-16 20:24:16 följande:
    Lufsan jag ser jätte svagt på min mobil...
     Yay! Men jag blöder, vi får se. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Lindis1974 skrev 2011-10-16 20:13:14 följande:
    Lufsan. Det är helt blank både på telefon och datorn. Ser du själv när det är upplagt ?
    Japp jag ser strecket när det är upplagt.
    En dag i sänder.
  • Lufsan

Se att några av er ser i alla fall. Jag tror iof att det rör sig om ett missfall, p.g.a. att jag blöder rätt så mycket nu men symtomen blir bara värre. Ska till läkaren imorgon så får vi se. 

En dag i sänder.
  • Envira
    Lufsan skrev 2011-10-16 21:14:38 följande:
    Se att några av er ser i alla fall. Jag tror iof att det rör sig om ett missfall, p.g.a. att jag blöder rätt så mycket nu men symtomen blir bara värre. Ska till läkaren imorgon så får vi se. 
    Känns ju konstigt att du har ett streck på testet men mens samtidigt.. 
    Jag såg ju på mitt test när jag gjorde om det i datorn, men vet inte om någon annan såg det.. 
  • Lufsan
    Envira skrev 2011-10-16 22:17:10 följande:
    Känns ju konstigt att du har ett streck på testet men mens samtidigt.. 
    Jag såg ju på mitt test när jag gjorde om det i datorn, men vet inte om någon annan såg det.. 
    det var någon till som skrev det. Men ja, det är konstigt. Tänker mig att det är ett missfall. Men ska se om testet blir starkare imorgon. Det testet tog jag idag när jag precis varit och kissat innan så förhoppningsvis blir det bara starkare och starkare. Men antagligen så kommer det inte bli så. 
    En dag i sänder.
  • Marie-anne

hej! på tisdag ska jag köpa ett digitalt test, visar det negagtivt och killen fortfarande e strulig, har jag funderat på att inseminera mej, men vad kostar det och vad har dom för krav? tittar på programmet barn till varje pris och där talar dom om storkkliniken, nån som vet något om den? tacksam för svar!

• mamma91

Hej! tog ett test imorse, direkt efter jag gjort det jag ska så tittar jag på testet och det börjar bli ett + , fick lite panik la ifrån mig testet å torkade mig och drog upp byxorna såg då att + vart svagare och svagare och sen försvann det.. nån som varit med om samma sak?
    Är jag gravid eller va det negativt????

• Marie-anne

mamma91! så där var mina två tester oxå! vilket hade du? jag hade aco preg, visade superstarkt först sedan syntes det knappt, men på ena kom strecket efter fem minuter, och jag hann visa det för mamma, men nu syns det knappt och det andra testet kom strecket efter en kvart(sluttid var efter 30min) och det var svagt, men det syns, ska ta ett nytt test till veckan!

• Hjärtefröjd
    Marie-anne skrev 2011-10-16 22:38:13 följande:
    hej! på tisdag ska jag köpa ett digitalt test, visar det negagtivt och killen fortfarande e strulig, har jag funderat på att inseminera mej, men vad kostar det och vad har dom för krav? tittar på programmet barn till varje pris och där talar dom om storkkliniken, nån som vet något om den? tacksam för svar!
    Insemination + donerade spermier kostar omkring 10 000 kr per cykel på Storkkliniken (www.storkklinik.dk/se/priser/).

Om du behöver läkemedel för att få ÄL tillkommer det och köps på kliniken (om jag fattat det rätt...).
  • mamma91

Jag använde CB. mitt kom upp nästan direkt men vart svagare å svagare nu syns bara jätte jätte lite men jag vet inte om jag inbildar mig :/ kanske ska slänga upp en bild å så kanske ni kan hjälpa mig???

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester