• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • mamma91

ritat?? haha nej nej. men det börjar bli lite gult efter som det legat ett dygn nu! :)

• mamma91

ja jag ska köpa ett i morgon men då blir det inte CB igen tycker man läser väldigt mcyket om de... har ni nått tips på ett säkert och bra?

• Marie-anne

hehe, mamma91, mitt syns det kanppt på nu, det e gult=) men det andra syns, men svagt och BM sa negativt så jag e konfys just nu!

• Envira
    mamma91 skrev 2011-10-16 23:36:13 följande:
    ritat?? haha nej nej. men det börjar bli lite gult efter som det legat ett dygn nu! :)
    haha jaha då kan det vara därför.. Flört
  • mamma91

ja annars så är det min kamera som är dålig för nu när du säger det så ser det brunt ut :o
    men i irl så är det lite blågult svagt svagt

• Marie-anne

aha! mitt är ett svagt rosa streck som kom efter fem minuter, nu syns det kanppt, men när det dök upp var det jättestarkt, men jag hann o visa det för mamma. det andra dök inget upp efter dom fem minuterna, men sedan kom det efter en kvart och var svagt och enligt testet var man gravid iaf, bara det var inom 30minuter, fast nu e jag så osäker, men hoppas det klarnar efter jag tagit digitalt test, och det finns ju bara cb har jag förstått!

• mamma91
    Marie-anne skrev 2011-10-16 23:43:27 följande:
    aha! mitt är ett svagt rosa streck som kom efter fem minuter, nu syns det kanppt, men när det dök upp var det jättestarkt, men jag hann o visa det för mamma. det andra dök inget upp efter dom fem minuterna, men sedan kom det efter en kvart och var svagt och enligt testet var man gravid iaf, bara det var inom 30minuter, fast nu e jag så osäker, men hoppas det klarnar efter jag tagit digitalt test, och det finns ju bara cb har jag förstått!
    okej, ja men dom digitala behöver väll högre halter så om det är tidigt så är det inte säkert att det visar gravid! Har jag läst här på FL iallafall :)
  • Marie-anne

hej mamma91! ja det har jag oxå läst, men själv tycker jag att jag har alla symptomen, och jag tror inte jag har pco eller e skengravid eller så, men har fått mage, knasig mens osv, och även om jag e kraftig har jag sällan mage om jag gått ner i vikt, tiokilo nu, och min mens har aldrig krånglat fast jag hoppat i vikt hela mitt liv, men klokare hoppas jag bli på tisdag=)

• Radioactiive
    Mamma91: Ser ju något men tycker de ser ut som ett spökstreck! Köp inte cbs tester ta något annat istället. Fick 6 spökstreck med cb!
  • Lillastrumpen

Här kommer mitt test från BIM-7/ÄL+9

Varsegod och gissa och analysera.....

Testet är 2 minuter gammalt när jag fotade det och det är inte "fixat" med!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester