Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Om några dagar!
jag tog ett test i vecka 6 och ett i vecka 8 för jag hade ju blödningar hela tiden och var livrädd... tänkte inte ens på att OM det blivit missfall så hade jag ju troligen fått plus ändå i några veckor... men just det där plusset gjorde väldigt mycket för mitt lugn. Sen gjorde jag ju VUL i vecka 4+6, vecka 6+3 och vecka 8+1 också och fick bekräftat att det levde där inne.. eller ...första VUL:et visade ju bara två uppklarningar...TVÅ liksom (!!!) det i vecka 6 visade ett hjärta och en uppklarning varvid läkarkandidaten påstod att det var ett myom.....det var dock borta i vecka 8 vilket inte stämmer, ett myom går inte bort av sig själv så min IVF-läkare konstaterade att det varit tvillingar....tänk vad man kan få veta med lite ultraljud liksom...
Just idag är jag så nojjig att jag nog inte vågar ta ett gravtest hahaha.... har en angelsound men jag vill absolut inte använda den för mycket, lyssnade i lördags så sonen fick höra...nu får jag hålla mig till måndag då jag ska på ultraljud igen
Får leva genom andras tester istället...är vansinnigt roligt när man ser andra plussa också
DaniMi
tycker det ser rosa ut... har bara förstärkt skärpan och ökat klarheten.. så det är inte såååå trixat..
Ha haha... min man sitter fast i badkaret om vi ska vara lite OT nu ha ha ha....... Näää skärpning. Ska väl hålla mig till tråden antar jag...
Grattis till plusset vem det nu var med glittriga naglar
och tja... för övrig... I rest my case....takes one to know one eller vad man nu ska säga..