Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-08-08 12:40:34 följande:
    Jag vill också bjuda på test!! Meeeen... Äl+2 ger inte så mkt ;)

Om några dagar!
    ett blankt som kan övertrixas????
  • slemtorsk i din bralla
    Jess86 skrev 2012-08-08 12:44:23 följande:
    Du skrev i ett inlägg senare att ÄL sker 24-48 timmar efter positivt ÄL-test.
    Jag har inte skrivit att jag har ÄL innan positivt test utan c:a 12 timmar efter. Jag känner av min ÄL väl men köpte tester för att bekräfta mina känningar plus att det är så kul att ta tester Flört 
    ja för det är det vanliga så att säga....

Ja det är skitkul att testa ha ha... man blir ju lätt manisk helt klart.. Och nu när jag inte behöver testa längre så känns det lite underligt tomt....FAST jag har kvar 10 gravtester i skåpet. Funderade på att ge bort dem men då kläcker ju mannen att vi kan behålla dem ifall vi vill ha en till *ASG* han är inte klok
  • slemtorsk i din bralla

jag tog ett test i vecka 6 och ett i vecka 8 för jag hade ju blödningar hela tiden och var livrädd... tänkte inte ens på att OM det blivit missfall så hade jag ju troligen fått plus ändå i några veckor... men just det där plusset gjorde väldigt mycket för mitt lugn. Sen gjorde jag ju VUL  i vecka 4+6, vecka 6+3 och vecka 8+1 också och fick bekräftat att det levde där inne.. eller ...första VUL:et visade ju bara två uppklarningar...TVÅ liksom (!!!) det i vecka 6 visade ett hjärta och en uppklarning varvid läkarkandidaten påstod att det var ett myom.....det var dock borta i vecka 8 vilket inte stämmer, ett myom går inte bort av sig själv så min IVF-läkare konstaterade att det varit tvillingar....tänk vad man kan få veta med lite ultraljud liksom...

Just idag är jag så nojjig att jag nog inte vågar ta ett gravtest hahaha.... har en angelsound men jag vill absolut inte använda den för mycket, lyssnade i lördags så sonen fick höra...nu får jag hålla mig till måndag då jag ska på ultraljud igen

Får leva genom andras tester istället...är vansinnigt roligt när man ser andra plussa också

• slemtorsk i din bralla
    DaniMi skrev 2012-08-08 14:20:17 följande:
    Nån som vill trixa...för visst är det nåt där?

Testet är ett preg , jag såg från början men plockade isär testet för att ta bild

jag ser utan trix helt ärligt.. men är tveksam till om det är rosa..ska se om jag kan öka klarheten lite..
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 15:01:05 följande:
    haha syns knappt nått... känns som ja bara fått för mig eller ser i syne
    jag ttog bilden med två test och så delade jag upp dem..

på det översta tycker jag mig ana ett smalt streck.. smalt är ju risk för spök.... tyvärr så försvann eventuella skuggor på det nedersta närjag ökade skärpan...

Den bilden med ensamt test på anar jag en skugga som blir liiite förstärkt när jag stärker skärpa och klarhet... men jag skulle inte ta det som positivt förrän det blir betydligt tydligare....jag hoppas det är ett plus men jag tror det är spök tyvärr....*hoppas jag har fel*

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-08-08 15:29:59 följande:
    Slemmis: ;)
    jaaaa flirtar du med mig nu eller???

Paus i tapetrivandet igen.... har skadat mina knogar på de där jäklarns strukturtapeterna...vem fan kom på att uppfinna dem... gaaaah!!!!!
  • slemtorsk i din bralla
    strumpan123 skrev 2012-08-08 17:34:27 följande:
    rfsu tidiga gravtest får dom alltid spök efter tiden gått ut?
    väldigt ofta iaf.. alltid vågar jag inte säga men 9 av 10 ggr jag har använt dem så har det blivit så.
  • slemtorsk i din bralla

Ha haha... min man sitter fast i badkaret om vi ska vara lite OT nu ha ha ha....... Näää skärpning. Ska väl hålla mig till tråden antar jag...

Grattis till plusset vem det nu var med glittriga naglar

och tja... för övrig... I rest my case....takes one to know one eller vad man nu ska säga..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester