Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-08-08 20:19:42 följande:
    Slemtorsk - då är jag/vi inte helt ute och cyklar då. :D Men när man tänker efter så stämmer det ju, annars borde det stå på ÄL testen att ägget släpper 12-48 timmar efter stegringen gått ner. Men det gör det ju inte. ;)
    nepp.. jag var helt bombis på att det var så....men Lars knäppte mig på fingrarna där haha...(min läkare alltså) bara så ni vet så läser han här i tråden ibland haha...
  • slemtorsk i din bralla
    Niicesara skrev 2012-08-08 20:23:19 följande:
    Haha okej. :)
    Då litar jag också på Din läkare. Säger han att det är så som vi kommit fram till, då är det så. :P
    japp serru.... Han är ju bara världsledande inom fertilitet så vem är jag att säga emot liksom*S*

Sen ska jag med ärlighet säga att jag kanske citerar honom fel då och då Har inte pratat med honom på ett tag.frågorna tenderar att ta slut när man väl blivit gravid....
  • slemtorsk i din bralla
    IorÅsna skrev 2012-08-08 20:23:46 följande:
    Men jag har 4 jävla missfall bakom mig.. Jag tänker bara mf nu, inte graviditet.. Därför har jag cp panik tyvärr.. Varför ska denna hålla liksom..
    gumman.. du väntar BARN inte missfall...njut nu av stunden (jag vet att det är svårt med din historia) men krasst sett så kan du ju inte påverka utgången och då måste du passa på att njuta nu...du är gravid herregud...... grattis....

Pusta ut nu ...
  • slemtorsk i din bralla

Knasten o Mammeli... för min del kan vi gärna spola fram tiden lite bara vi inte hoppar över måndag då jag ska få se mitt pyre igen....

Jösses vilka intressanta bloggar man kan hitta på nätet förresten..sicket folk det finns om man nu får vara lite ot

• slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-08-08 21:09:04 följande:
    Meh, blev det en pussmun!! :-/ Skulle göra en :-P
    se där... nu snuskar ni igen..Knasten flirtar o du pussa
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-08-08 21:14:27 följande:
    Slemmis: haha!! Ja, som vi håller på!! Vi borde ju fått nog både jag o Knasten då vi nyss haft äl.
    inte mig emot om ni snuskar...all kärlek är vacker utom den som skadar...
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-08-08 21:19:04 följande:
    Jag fick aldrig nog, jag fick svamp, hahaha!!! Fast det kanske betyder är det va nog... :-\ haha
    överhettad kanske ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-08-08 21:42:57 följande:
    HA HA HA... ni tjejer bjuder ju alltid på ett skratt !!!

NU till något allvarligare =) när ni varit gravida, ni som varit, har ni kunnat känna er livmodertapp då ???isf hur har den känts 
    jag har inte en aning.. ville bara svara för att verka besserwissrig
  • slemtorsk i din bralla

Telge.. sluta tala om vad jag får och inte får, du borde ljuga lite mindre o sluta utge dig för att vara expert när du inte vet mer än du kan googla...blir irriterad när du utger dig för att vara ngt du inte är, var det för att vinna min respekt? Jag vet allt ...häng gärna här men sluta mästra och påstå saker som inte stämmer.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester