Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hade inboxat om jag kunnat...men jag avslutar med det så kan hon väl hålla att hon ska nonchalera mig så blir det bra...ogillar bara när ngn försöker luras

• slemtorsk i din bralla
    MMIVIIIXIX skrev 2012-08-09 00:45:51 följande:
    Jag får nog återkomma med rådfrågor en annan dag ;) Bara en sista fråga till nån som vet: Är det troligt att ett CB med veckoindikator kan visa pos. om jag tar det med morgonurin imorgon och har Bim fre/lör?

Fullt möjligt men med tanke på priset på den skulle jag nog avvakta tills bim
  • slemtorsk i din bralla
    telgebo skrev 2012-08-09 00:57:34 följande:
    Vaddå ang pris på test? Ähh hur ska man ha råd och bli mamma om man inte har råd med ett gravtest?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek

Ignorera var det va? Tja finns ju bättre saker att lägga pengar på.
  • slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-08-09 01:00:33 följande:
    hej slemmis! vilken vecka är du i nu?

Tjenis...gick in i nittonde i dag...ligger o försöker sova men en bieffekt av graviditeten är att jag blir såå varm...svårt att sova då..plus att mannen snarkar...suck
  • slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-08-09 01:04:30 följande:
    oj va fort det har gått. ja var ju med när du vänatde på + då är det min tur nu hihihi. vet du vad det är ? hoppas  

Ja nu är det banne mig din tur...nää vet inte vad det är än, hoppas få veta på måndag...tror på pojke men hoppas lite på tjej, har ju en grabb sen tidigare..
  • slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-08-09 01:09:18 följande:
    ja du ser vad jag kommer ihåg. då är väll angie också långt gången? vet hon vad det är

Tror hon är två veckor efter mig ungefär...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester