• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

trollbarnet trixade bilden åt dig

• alexander2011
    Trollbarnet skrev 2012-07-12 18:42:16 följande:
    Jo, sant det. Men jag hatar att läsa streck, man får ju hjärnspöken ;)
    Nä men får se vad gubben kan trolla fram isf. Han vågar ju inte ens köpa dasspapper. Så tror det kan bli lite omöjligt hursom. Får nog vänta till efter helgen.

Mitt problem är däremot, att jag är bjuden på typ släktträff imorgon där det ska drickas alkohol så tänker att jag vill veta 100% innan dess för folk skulle ana om jag inte drack.. Eller rättare sagt, jag skulle få frågan rakt ut.
    Hhahaha. men säg att du har urinvägsinfektion o äter pencillin eller är chafför.
    '

Jo jag vet :S får se vad han köper :) testar du sen idag igen eller vad?  
  • alexander2011
    Trollbarnet skrev 2012-07-12 18:45:37 följande:
    Han sa bara "MEN GEEE DIG" sådär, så så tror inte han vågar.

Ja någon anledning bör man ju kunna trolla fram men tror det blir förbaskat svårt..
    hahaha XD
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-07-12 18:49:47 följande:
    mina bilder ar pa rfsu tidiga. Ar smatt desperat.
    ser tyvärr inget
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-07-12 19:38:44 följande:
    Hahaha, nej det gör nog inte jag heller;) Återkommer i morgonbitti med nytt, då på äl+8:)

Någonting är annorlunda denna månaden, har ingen molvärk och totalt oömma bröst, annars på äl+7 går det inte att nudda brösten och jag brukar även få ont i livmoderhalsen.

ja gör det :)

asså vad skummt :S h  oppas det är nått då.

sj har det varit kontsigt för mig med. fick positivt äl test den 10:e på kvällen o hade en rosa flytning 2 dagar innan o en blödning  samma dag som jag fick positivt äl test så jag hoppas att det ahr tagit sig.
    hade jävulusiskt ont den 10:e även igår och idag.
    idag känns det mer som "mensvärk" och ont i ryggen..hoppas det håller i sig för det kan vara ett tecken hihi. jaja en letar efter alla symptom. är ju inne på 9:e försöket   
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-07-12 19:52:38 följande:
    Det kanske så att du inte ägglossat ordentligt förut trots lhstergring. Kanske var det så att det blödde när ägget släppte? Hoppas!

Kan ju alltid hoppas men ahde negativt äl test på morgonen kl 10 den 10:e o super positivt kl 15 ungefär samma dag :)
  • alexander2011

Yarrow tyckte mig ana nått svagt :) trixade åt dig. ser lovande ut
  • alexander2011
    fancyface3 skrev 2012-07-12 22:01:28 följande:
    Ankena; jag beställde från bästpåtest fri frakt lev dagen efter kanon service

Ankena: håller med fancyface absolut
  • alexander2011
    Ankena skrev 2012-07-12 22:16:39 följande:
    Jag beställde där nu Tack för hjälpen
  • alexander2011
    Yarrow skrev 2012-07-12 22:16:33 följande:
    Tack :) Ja herreguud.. :) Nu är det bara att hålla tummarna :)

ska hålla stenhårt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester