• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tusse Misse skrev 2012-07-10 17:39:25 följande:
    Det kan gå vägen iaf. Vi hade sex på Söndagen och jag hade ÄL på Onsdag. Och det tog sig fint!

Håller tummen för dig!
    tack :) jag hoppas på samma tur för FANNN vad jag ahr ont av äl nu asså. gör jätteont mest på vänster sida och buken :( känns som magen ska spricka
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-11 06:59:06 följande:
    Alex: jag har samma älvärk som dej, den är över för denna gången men shit va ont det kan göra!! Känns, som du beskriver, som man är alldeles sprängfylld i äggstockarna att det ska explodera om man trycker till magen. Gör tom ont när jag kissar. För att inte snacka om hastiga rörelser!!!!!

precis så känns det. tog ett äl test idag med nu på morgonen det är svagare men fan..har fortfarande ont o jaa det gör ont när man kissar hahaha.
    har haft såhär är några ggr innan. trodde fan jag ahde nått annat fel. känns mer efter förlossningen. iofs såä det bra att man känner såh är för då vet man iaf att man har äl
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-07-11 08:08:12 följande:
    Läste en bra förklaring till den där smärtan vid äl, hade också så.
    www.hemmetsjournal.se/Experterna/gynekologen/.../

jaha :) tack :)

då vet bland annat jag varför jag har blödit. men konstigt att jag blödde innan positivt på stickan, dvs 1 d ag innan 
  • alexander2011
    LisaW111 skrev 2012-07-11 09:18:31 följande:
    Och: har ett digitalt, kan jag ta det nu tror ni?? Kissade vid 7 tiden och har sedan dess även druckit ett stort glas.. kanske måste vänta några timmar till??

klart du kan ta ett digitalt. säger ändå GRATTIS :)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-11 09:55:36 följande:
    Alex: jag har också trott det är ngt fel för det började efter jag fick dottern. Men jag har hört fler som känner av äl mer efter graviditet.

Jag har oxå hört det. konstigt igentligen. jag kunde känna innan vilken sida ägget släpper för då får jag mer ont på ex högersidan men denna gågen avr det från vänster äggstock.
    Det jag var mest förvånad över var att jag fick rosa på pappret 2 dagar innan äl och rött dagen innan äl.
  • alexander2011

un poco: trixade din bild kunde se en svag skugga utan trixningen. får hoppas det syns nått starkare snart
  • alexander2011

jilli: jag ser absolut och jag hoppas att det inte är spök Solig

• alexander2011
    un poco skrev 2012-07-11 10:20:21 följande:
    Gör du? En skugga som ser rätt ut? Tack för trixet
    Jag hoppas det med, man håller ju på att bli knäpp av detta analyserande.
    Tidigare grav så har jag alltid testat långt efter Bim så jag vet ju inte hur snabb Hcg stiger om det nu skulle vara nåt.

asså det är svårt o säga. som sagt ser jag bara en skugga inte  en tydlig skarpt sträck men jag ska hålla tummarna för dig. syns de tinte något väldigt svagt på trixningen?
    vilka tester använder du? 
  • alexander2011
    Es Mamma skrev 2012-07-11 10:20:35 följande:
    Ja det är konstigt det där med blödningen innan utslag Alex. Nu blir det en jobbig period mellan äl och bim :)

ja och jaaaa... fan måste skicka efter mer stickor :S så jag kommer testa den 24:e kanskeeee. lär nog bli tidigare iaf om jag känner mig rätt hahahaha. denna månaden blir det bastpatest stickor, har 1-2 testlagret kvar hemma som inte visar spök sen bara några med  lot nr 120517 hemma o de vågar jag inte testa :(
  • alexander2011
    Wictooria skrev 2012-07-11 10:19:29 följande:
    Mens här idag.
    var tråkigt :( men detr  är bara att ta nya tag :) hoppas det går bättre nästa gång
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester