• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

testet ovan är från 10. imorses. stegring?? 

detta äl testet är från inatt runt 00.30 

Morgon allihopa :)

Idag  är jag hemma från jobbet med lillen, han har 39 garders febe,snuvig och ont i magen :( stackarn.
    Frågade er igår om att jag ahde fått rosa på pappret efter sexet i förrgår. nu i morses kom det lite rött, asså klarrött på pappret ist och det spänner i buken :S Kan det bero på att jag ahr äl snart dvs med blödningen. har aldrig haft det såhär innan.har även stegring på äl testerna :) KAN det vara sant att jag ahr äl på dag 17!!! asså OM jag får positivt idag :) asså kan rosenroten ha sänkt min cykel denna månaden isf med 11 dagar MINST dvs 11-27 dagar kortare :) HOPPAS  

Jag hoppas verkligen att det kan bli nått iaf. nu har sambon åkt o jobbat o kommer inte hem på 13 dagar :( så jag hoppas det räckte med igår/iförrgår med mys 
  • alexander2011
    Whoeix skrev 2012-07-09 10:59:33 följande:
    Svagare på gravtestet nu på morgonen. Det var starkare igår morse och ännu starkare igår kväll. Är väl ett tidigt mf igen. Detta är inte roligt längre..

vad tråkigt :( har ni försökt länge? om du har haft mf fler ggr borde du kolla upp det. har ni gjort det?

• alexander2011
    Whoeix skrev 2012-07-09 15:43:46 följande:
    Nu har jag fixat bilder.
    Jag vet inte vad jag skall tro, och jag blir snart tokig. Som Yrja M sa, det är verkligen psykiskt jobbigt att växla mellan glädje och ledsenhet...

Här är bilderna iaf, säg gärna vad ni tror. Har inte alls lika ont i tuttarna idag, mår inte illa heller. Bara lite "mensvärk" och trött.

Vänstra bilden med blixt, högra utan blixt.
    Vänstra testet från igår morse (på båda bilderna) högra från idags morse (på båda bilderna)

Detta testet tog jag nu runt halv tre, efter att ha druckit en kopp kaffe och en halv liter vatten men hållt mig i fyra timmar. Tog ca fyra fem minuter för detta stecket att öht komma fram.
    Jag är på BIM-1 idag.
    Känns som om mensen är på g hela tiden, och tuttarna ömmar som sagt inte lika mycket. 
    Trött är jag, men ingen huvudvärk (som jag har haft i tre dagar)

Jag vet att ni inte kan veta, men det är kul att höra vad ni tror! :) Det är ju det denna tråden är till för ;)
    Så vad tror ni?

Jag tycker INTE att du behöver oroa dig!

Tetserna ser jätte bra ut, du är gravid o de är starka. helt klart! mina på bim+12 varinte ens såå starka o jag ahr en liten grabb nu så GRATTIS. slappna av och njut :) 
  • alexander2011

såååå nära positivt äl test. vad ledsen jag blir. myste med sambon igår natt o nu blir det ingeting mer :( han är bortrest i 12  dagar o jag tror det är kört denna gången oxå..
    isf försök 10 på ingång :( 

• alexander2011

jag borde haft äl nu eller? starkare än såhär får jag inte och jag har inte äl känningar lika starkt som igår Solig
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-07-10 10:10:14 följande:
    Vilka dagar är testen från?

den översta igår morses, mittersta i går kväll o understa och ensamna idag :)
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:18:58 följande:
    Alex, testar du en gång om dagen eller flera?

flera. morgon o kväll
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:32:11 följande:
    okej, konstigt det inte blev starkare än så :/

inom tiden såg det nästannnn ut o vara positivt det avr så grymt lika i färgen men den ena aningen svagare.
    hade ju en blödning igår och en rosa blödning i förrgår. kunde bero på äl  enligt bm. får hoppas hon hade rätt.
    vet inte igentligen hur bra dessa testerna är. ska nog byta äl tester för mina tester har inte varit starkt positiva sen grabben föddes :(  
  • alexander2011
    Loppan8604 skrev 2012-07-10 10:41:06 följande:

Ser inte helt positivt ut men du kanske bara missade toppen ändå?! Provar rosenrot? De e väll dem som hjälper till med äl? Många som fått stakt på testerna efter det i alla fall:) Eller e ja helt ute å cyklar??!

jag har prövat rosenrot 1:ao försöket denna månaden fr o se om det kan kora ner min äl och eftersom jag ahde så ont går så tror jag ändå att jag hade äl+ blödning så jag hoppas att det har hjälpt denna gången. fick äl på dag 17 ist nu :) har haft en cykel på mellan 30-60 dagar annars så jag hoppas äl kortades av. isf funkar det verkligen för mig o då ska jag fortsätta ta det nästa månad oxå :) har även tagit apiforce.
    kan hända at jag ahr missat toppen men det är kostigt att den skulle bli så stark o sen svagare nu igen och att jag inte har ont idag :)
    hoppas det tar sig denna gången för smabon åkte igår o kommer inte hem förens den 22:e  
  • alexander2011
    lillabambi skrev 2012-07-10 10:39:15 följande:
    har aldrig köpt dessa billiga ni kör med utan har kört på pregcheck :) finns bild på dom i mitt galleri :) fungerar på samma sätt men är dyrare!
    såg dom bilderna nu la ut igår. vad kostar de? då blir det dyrt om man tar 2 tester om dagen :S jag tar ju morgon o kväll efter dag 10 ungefär för at inte missa eftersom min äl är så oregelbunden
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester