• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ringde TL hahaha :)

eftersom jag gjorde de testerna med stickorna igår och idag så ska de skickas till labbet.
    jag skulle även skicka foton på stickorna och sen ska jag ringa idag efter de har sett bilderna så skulle vi prata igen? berättade att jag vill ha pengarna tillbaka men om jag skulle få det fick jag inget svar på

ist ser det ut som jag ahr stegring på äl testerna, frågan är. kan man lita på dom?     

• alexander2011

de översta har ett annat lotnr. de ser man absolut ingeting på. de 2 mittersta ser man svagt på. de är de som ahr gett mig sträck men visst ser det ut som om jag kan ha äl idagarna eller?? :)

de två översta är de nya med annat lotnr

de understa är de som har gett mig spök, dvs de jag ahr testat med hela tiden :( 

såhär såg testerna ut nu nr de har torkat
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-06-20 14:01:44 följande:
    hur stark stegring är det?

från början menar du? jag kan visa ett kort från första testet tills idag om du vill
  • alexander2011

eller jaha hahaha trodde du menade gravtesterna. äl bildens er du ovan

• alexander2011
    EQ85 skrev 2012-06-20 14:09:00 följande:
    ältestet ser ut at gå mot positivt. äl kan mkt väl vara om ngn dag

jag hoppas det, då ahr mensen hoppat över denna månaden IGEN :( 2 ggr på 3 månader :( hade mens sist den 5:e maj så om jag räknar på 30 dagar så är jag på dag 15. brukar ha 16 dagar efter äl så vi får se.
    ska jag ta ett test ikväll igen? 
  • alexander2011

rundringar, kanske Solig går det att få ett närmare?
  • alexander2011
    Ellenvillhabebis skrev 2012-06-21 09:18:35 följande:
    Jag har lör 120307 någon som gött nått om fel på dom?

har inte hört att det ska vara nån fel på dom. tog ett test av 120517 idag igen och en annan med 101... någonting. slänger in bild snart
  • alexander2011

Trixad

Otrixad

Ni får slå mig på fingrarna. ska skicka in denna   oxå till TL idag. men jag var tvungen o testa men nu blir det härdanefter bara äl tester. äl på ingång? tror jag ahr älflytningar nu. gahh 

se mittersta stickan den är 120517  !!
  • alexander2011
    Meja JP skrev 2012-06-21 09:46:06 följande:
    rundaringar,ja det är nog mer färgat idag

jag har test med LOT 120517.vet de kan ge falska streck,men om det sker en stegring?eller alltså kan de ge stegring men ändå vara fel på?alltså spök ändå.?

nä det skulle jag inte tro. mina sträck ser likadana ut efter 1 vecka :( så om du har stegring så är det nog en bebis :) bild :)
  • alexander2011

mensen på g verkar det som :( rosa flytning

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester