• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

se här knasen :)
  • alexander2011

Knasen: men asså jag ser jättetydligt på dina bilder. det måste bli starkare i dagarna :)

• alexander2011

Binegar. tack för trixningen :) syns nått jättesvagt

• alexander2011

OK kvällstestet. sitter här tårögd och känner en blandning av olika känslor, hopp, förtvivlan, hopplöshet, glädje, frustration Gråter jag ser ju på testet, visst 'r det starkare än igår men när ska jag få ett RIKTIGT plus och inte vackla emellan spök/negativt och kanske positivt.
    Kan det inte vara våran tur nu. fannn 8:e försöket. annars lägger jag ner det tills då jag ska till gyn den 29:e aug :(

säg mig, vad tror ni??Kan jag få låna era ögon   
  • alexander2011

Och nu 15 min efter utgående tid :S tror inte jag ser nått mot ljuset. spök eller?
  • alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-18 21:09:33 följande:
    Alex: tyvärr tror jag det är spök:(
    Maila tl idag, dem erkände fel på tester med LOT nr 120517 också, var det inte det du hade?

Jo det var det jag hade :( FANNN. ska maila dom
  • alexander2011
    Underbar skrev 2012-06-18 21:13:17 följande:
    Jag har inte sett ett enda plus på något av dina tester du lagt upp i tråden, tyvärr. 

Nä kanske inte ett tydligt plus men jag har fått antydningar /skuggor där sträcket ska vara. vissligen syns det bättre irl. har inte sagt att jag har plusat men nått syns det. iaf jag o sambon ser
    mammelie1891 skrev 2012-06-18 21:15:07 följande:
    Alex: gaaahhh!!! Det är så frustrerande med dina tester!!! Jag hoppas verkligen att det är plus! Ibland ser jag och ibland ser jag inte... Du är en av anledningarna till att jag ens följer tråden längre...hoppas så på att det är din tur nu!
    visst är det :(
    Meja2011 skrev 2012-06-18 21:15:52 följande:
    Alex: ja tyvärr:/ denna gång svarar den snabbt och sa med en gång att det är fel på testerna, vi skickar ny med annat LOT nr
    Jag har precis mailat domoch jag vill inte ha några mer tester av dom utan jag ska ha tillbaka mina pengar. kan inte lita på testerna mer :( bättre o testa bastpatest ist. 80 st stickor ska de få ersätta!!!

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-18 21:18:34 följande:
    Håller tummarna Alex!!

Tack :)
  • alexander2011

Morgonets test. ser ni nått? asså jag ser ju men det borde varit starkare nu. då måste det asså vara spök. jag har aldrig fått sånna sträck inom tiden på spök?!

Ni som har fått spöksträck inom tiden, har de sett ut såhär? 
  • alexander2011
    Saga09 skrev 2012-06-19 08:05:39 följande:

Någon som ser nåt på detta?
    ser nått jättsvagt :)
    juliia24 skrev 2012-06-19 08:38:34 följande:
    dagens tester

på översta testet ser jag men det ser lite för brett ut?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester