• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BeMa skrev 2012-06-17 19:05:59 följande:
    Det syns ju alex!!! Men tycker att de borde bli lite starkare snart? Men du plussade sent med förra också va? Vart ligger du i cyklen nu?

ja det tycker jag oxå :) hoppas bara att  det inte är fel på testet.

ja du jag vet inte. tror att jag kan ha äl för en månad sen eller tidigare än 1 månad. är på dag 42 idag :S mensen e ganska oreglbunden
    Skrutt 83 skrev 2012-06-17 19:05:28 följande:
    Alexander: woho!!! Är ju starkare nu!!! Visst sjutton är du gravid! Smyger in ett försiktigt grattis!!
    Ja men va fan, jämför med den bilden jag la in typ 3 timmar innan. doppade 2 stickor samtidig i samma bägare. är livrädd att det visar fel men jag ahr fått massa sträck i 4 dagar men detta är starkast

• alexander2011
    Elmiina skrev 2012-06-17 19:39:42 följande:
    TJEJER.. jag undrar en grej nu när alla plussar hejvilt här inne :D

Är det någon som har testat "för tidigt" med clearblue digital och fått fram "ej gravid" men som sen har visats sig att man faktist var gravid?
    JAAA jag, jag tog ett digitakt på BIM+4 som sa inte gravid men plusade på bim+12
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-06-17 20:01:38 följande:
    TESTAR ETT KORT TILL SEDAN LAGGER JAG NER TILL I MORGON

ser inget tyvärr :( ta ett imorgon bitti. hoppas det visar bättre då
  • alexander2011

Detta kortet är trixat men visst fan syns nå

• alexander2011
    Meja JP skrev 2012-06-17 21:01:27 följande:
    Alexander,tycker absolut där syns ngt
    Solig men jag vet inte avd jag ska tro, är såå rädd. har fått såhär såååå MÅNGA ggr utan att det ahr varit nått :S fannnn
    Skrutt 83 skrev 2012-06-17 21:04:17 följande:
    Alexander: ingen tvekan om att rosa svagt syns!!! Åh vad kul!!! Grattis!

snälla Solig avvakta med grattis tills jag är överbevisad. ska ta ett test till hahahaha
    kanske 4a skrev 2012-06-17 21:05:41 följande:
    Det där vore ju konstigt om det är spök!
    eller hur!!! OM jag inte är gravid så ska TL få ett väldigt fint brev av mig det kan jag lova!!!

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-06-17 21:12:01 följande:
    Saga09: Ja verkligen, men har man väntat i över ett år så är inte sju dagar såååå fasligt lång tid ändå :P
    Alexander: Jo nog syns nåt, det kan man inte neka till men samtidigt, dom senaste månaderna har du väl fått sådär? Och om du såg mina spök så.. ja.. Men jag hoppas verkligen att det är något där! Men jag tänker inte säga grattis eftersom jag vet hur det känns om det inte är något.. Bara dumt att få upp förhoppningarna utan att det är något. Men jag håller mina tummar stenhårt!!  

ja men inte som det har synts inom tiden nu på sista stickan som jag tog.visst har jag fått sånna många ggr innan det har jag ju sagt :( men vi får hålla tummarna. mensen är ju sen o det kan vara ett tecken. hoppas.såå jävla synd bara att du har fått sånna starka o sen är det inegt för din del. du har inte haft tidigt mf då?

måste ta ett till men ska hålla mig så länge jag kan innan :S 
  • alexander2011

slemtosk: vart ärrr du!!!! du ahr sett mina flera ggr!! vad tror du om dessa, samma som innan????spök asså eller vad?

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-17 21:43:33 följande:
    hääääär!!! Jo jag ser.. men som sagt.. TL... jag vågar inte lita på dem.. Mitt tips: Avvakta 2-3 dagar och ta ett test av annat märke.
    AHH hmm får bli en beställning igen från bastpatest igen men vafan. har 40 gratistester som kommer med nästa beställning på TL. får nog be om pengarna tillbaka ist och även på denna beställningen :S ALDRIG MER TL om det inte är nått nu :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester