• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-06-16 15:56:22 följande:
    Knasten: det där ser verkligen inte ut som spökstreck!! Åhh vad jag håller tummarna!! Men äl+5 låter väldigt tidigt, kanske har ägget släppt lite tidigare trots allt!

Alexander: tycker absolut dina ser starkare ut idag! Tycker det ser rosa ut dessutom! Håller tummarna!

tack :) jag måste asså ta ett till hihi...men senare!!!!
  • alexander2011

HAHAHA jag tycker allas ser likadanna ut. orkar inte kommentara allas tester men jag kan säga såhär.

ge mig fannnn på att det kommer bli MÅNGA plus här i juni!!!!tror inte att allas är spök. det vore jävligt konstigt!! 

• alexander2011

ser inget spök på den som är doppat i vatten
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:09:05 följande:
    Alexander2011: Tog mig friheten att trixa med din bild igen, tycker dock inte det behövs för jag ser på dina precis som på mina!
    Har du några symptom?
    Jag har inga alls förutom en molade/ilande värk som kommer väldigt sällan men som känns i tjejmagen, lite som jättesvag mensvärk, igår fick jag en som en våg över mig med illamående (var tvungen att hämta en påse för så nära kändes det att jag behövde spy) Har dock haft huvudvärk i snart 1 vecka, varje dag!

nä igentligen inte :S mina symptom är.
    *kissenödig
    *hungrig ofta o sugen på olika saker
    *TRÖTT
    *mensvärk, tror emellanåt att mensen ska komma men emellanåt känns det inget alls :S
    *svullen o gasig mage 

men inget illamående eller ömma bröst.kan svida till i brösten ibland o de känns mer fylliga. 

tack, jag hoppas att det är nått :) och även för din del oxå. våra tester är lika Solig         
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:11:41 följande:
    Meja: Kan du fota vatten-testet sen när det har torkat också och lägga in här? Underbart att du hjälper till för att förstå våra andras tester! Glad
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:18:21 följande:
    Mina bröst känns med mer fylliga, nu har jag fått mer knölar i dem, dem tillochmed syns i bra ljus utanpå.. trodde först det var bröstcancer när jag kollade ena bröstet, men såg sen att det andra var och kändes likadant.
    Tycker dock mina bröstvårtor är mörkare med, men utöver det så inget..

Hoppas med det är något, för oss båda! Solig 
    Det hoppas jag med. kan vara så att dina mjölkkörtlar är svullna :)
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 20:20:33 följande:
    Testet som är doppat i vatten..

jag ser inget sträck
  • alexander2011

inte i närheten av vad våra sträck visar!!! 

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-16 20:34:42 följande:
    Nej Gud nej Alex:) du la upp samtidigt nästan, så jag missa ditt, Åhh vad hoppet tändes, ge ma morgon med en gång;)

Solig jag oxå men jag tar inte nått test med morgonurin förens måndag annars har dt varit 2-3 timmar som jag har hållt mig  på alla tester
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester