• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2012-06-16 20:34:24 följande:
    Tycker inte det som är doppat i vatten visar något alls.. Tror absolut ni är gravida tjejer! Spännande!

Hoppas du har rätt!!!
  • alexander2011

slängerion en bild på dagens ftermiddagstest Gråter SER NI NÅTT? kan aknske ana en skugga men va fan!! skulle det vara nått nu så hade det synts? ska ta ett ikväll sen en imorgon bitti. syns det inte då så är det nog ingeting!!!!
  • alexander2011

trixade 2 bilder o då såg det ut såhär
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-17 17:19:27 följande:
    Såhär ser det ut..frustrerande.
    Torkade testet tog jag imorse. Det understa testet håller på att torka och då ser teststrecket bara grått ut.
    jättesvårt o se på bilden tycker jag :(
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-17 17:25:20 följande:
    Jag ser på dina Alexander.. men ja, frågan är om det är spök eller varför stegras det inte alls/stegras långsamt?
    Gråter jadu jag vetifan :S tarkare är det kanske sen jag började testa men det är ju 4 dagar sen nu :( kanske tar lång t
    d. kan ha haft äl senare eller jag vet inte :S
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-17 17:31:26 följande:
    Mina är med starkare än för 4 dagar sedan, men ja.. inga riktiga positiva än så man vågar vara glad. 
    Jag vet inte alls när jag har haft min ÄL, så vem vet, det kanske är därför det tar sådan tid.. 
    men det är samma här men dina är starkare än mina. förstår inte avrför ditt test var negativt nu :S jag vet heller inte när jag hade min äl. kan vara 1 månad sedan eller tidigare
  • alexander2011
    ZooZoo skrev 2012-06-17 17:44:04 följande:
    Tyvärr ser jag inga streck på de foton som du lade ut senast, Bewe
    Inte heller på Alexander2011

När har ni beräknad BIM?
    jag ahr redan gått över bim. vet inte hur lång cykel jag ahr eftersom mensen är oregelbunden :S hade mens sist 5:e maj. är på dag 42 idag
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-17 17:45:27 följande:
    Alex jag ser på det översta!!
    men det ahr ju inte direkt blivit starkare :S kanske något ytte pytte  eller vad tror du?
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-17 17:51:43 följande:
    Alla får ju ha sin åsikt. Men många av oss har hängt ihop länge och sett varandras test månad efter månad, ibland vill man se om nån annan märker skillnad från tidigare månader. Sen har jag väldigt svårt att förstå varför många av er som tycker det är så överdrivet och mesigt i tråden alltid återkommer? Onödigt att plåga sig själv tycker jag!
    Hur menar du nu :(

knasen har du testat mer? förstår verkligen inte att ditt senaste test var negativt :S det kan inte vara negativt. det såg ju positivt ut igår på 2 tester!!! 
  • alexander2011
    Inelg skrev 2012-06-17 17:50:54 följande:
    Vilka ska jag jämföra?

ska se om jag kan hitta korten :S vänta lite
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester