• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

snälla ni vad tror ni. har jag fått spök igen?

• alexander2011
    Elmiina skrev 2012-06-13 18:19:13 följande:
    alex: Alltså jag tror att det är spök för jag har precis fått likadana. Men man vet ju aldrig.. återstår att se om några dagar! Mina är dock väldigt svåra att fånga på bild. På dina ser jag superduper svagt. När hade du äl?

asså jag TROR jag ahde äl den 16-18 maj eller 22:e maj :S har inte ahft äl stickor men jag har samma visa varje månad. asså ser svaga sträck. aprils beställningen avr ju extre med att ge spök men det ska jag få 40 nya tester av gratis tack vare det. ska ta ett test till snart o se om det visar samma.
    skumbanan skrev 2012-06-13 18:21:08 följande:
    Alex: är de rosa? Svårt att se från mobil

ja :)
  • alexander2011
    Jess86 skrev 2012-06-13 18:42:09 följande:
    Alex: Har du ÄL-testat nåt? Tänkte eftersom du varje månad går över BIM, är det inte så att du har en längre cykel än du tror?

nix jag har inte testat. sket i det denna månaden utan mös regelbundet ist :) jo jag måste fått längre cykel
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-13 18:37:46 följande:
    Alex: jag ser också på de trixade!!! Rosa??

ja men ni vet hur mina tester har sett ut förut men nu sa TL när jag skickad in en klagomål på deras tester o bad om kompensation.
  • alexander2011
    skumbanan skrev 2012-06-13 18:44:54 följande:
    På datorn ser jag svaga streck, hoppas de blir starkare :D

tack :)
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-13 18:47:26 följande:
    mitt tips... om du nu inte är gravid nu, är att köra med ägglossningsstickor för att säkerställa din cykel och veta exakt när du ska förvänta dig att ha din bim...

spökstrecken är trist men ser man till dina senaste månader så har du ju haft längre cykler än du trott att du skulle ha och troligtvis så har dina cykler förändrats sista tiden.
    ja men jag vet inte vilka äl tester jag ska köpa??? ska jag försöka med TL:S igen? eller vilka rekommenderar du?
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-06-13 18:51:04 följande:
    jag har kört bästpåtest.se både på grav - och äl-test sen har jag kombinerat ägglossningsstickor med clearblues digitala för att säkerställa, när det ser "NÄSTAN POSITIVT" ut går jag över på det digitala så det brukade gå 2-3 stickor digitalt varje månad.

Testlagrets ägglossningstester tyckte jag var svåra eftersom de gav mig svaga utslag hela månaden så man hade svårt att avgöra när de började stegra sig..
    ja så känner jag oxå med tl:s kanske borde pröva bäst på test. den digitala. avrt kan man få tag på en sån billigt?
  • alexander2011
    Elmiina skrev 2012-06-13 18:50:34 följande:
    Om det är 29 dagar sen du hade din ÄL så borde det ju synas tydligare, men du kan såklart vara låghormonare. Men jag tror att du har haft ÄL senare än du trott. Som slemmis skrev så använd äl test i fortsättningen :) om du inte är gravid nu såklart ;)

sist plusade jag mega svagt på äl+23 så det har du iofs rätt i. OM det är 29 dagar sen så borde dte vara starkare annars har jag haft äl senare eller så e det inget.
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-06-13 19:21:53 följande:
    Alex: förstod inte, vad sa tl?

Ja jag har sett dina test länge nu och de verkar alltid visa lite. Jag har också fått det.
    hahaha är lite snurrig nu, många tankar i huvudet.

såhär skrev de till mig o sen skrev det igen att de skulle skicka 40 gratis stickor som kompensation :) 

Hej ********

Vi har fått in en del klagomål på LOT nr 120420, varför vi nu slutat att sälja dessa.

Vårt lab och fabrikens lab håller på att undersöka om det är någon konstaterad defekt på stickorna. Hittills har våra analyser inte visat något fel när vi testat med olika koncentrationer av hormoner.

Har du möjlighet att skicka tillbaka dina stickor till oss om vi skickar ut ett frankerat returkuvert?

Vi skickar ut 40 nya stickor av ett annat LOT-nummer. Detta LOT-nr har vi testat extra mycket i vår kvalitetskontroll. Utan några avvikelser.

Vart ska vi skicka ut returkuvert och nya stickor?

Mvh Testlagret.se Kundtjänst
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester